Sunday 7 September 2008

Christell dro jorda rundt i 1994. (In Norwegian).

Nå husker jeg, i 1994, tror jeg det var, for det var under USA-VM, i fotball.

Da dro Christell og ei venninne, jorda rundt.

Og de hadde hengt med noen svenske musikere, eller noe sånt, i Los Angeles, og kjørt i en bil, som ble brukt, i noe musikkvideo, eller noe, for den svenske fotball-VM sangen, 'graver gull i USA', eller noe.

Og i Australia, så hadde Christell og venninna jobba i bar.

Noe strippe-bule, eller noe(?)

Noe sånt.

Men Christell og venninna hadde bare servert da, visstnok.

Men jeg mener å huske at fattern ikke var så veldig fornøyd, med den her strippe-bar jobbinga, eller hva det var.

Men det er litt rart, at alle de norske damene skal til utlandet og jobbe og studere og dra jorda rundt, når de er i begynnelsen av 20-årene.

Er det noe Illuminati-plott og tro?

Hvem vet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

De hadde vært i India, eller Afrika, eller noe sånn.

Og da måtte de bruke venstrehånda, som do-hånd.

Så ble Christell så vant til det.

Så hu fortsatte å bruke venstehånda, også etter at de kom til siviliserte land, hvor de hadde vannklossett osv.

Så det er vel derfor folk hilser med høyrehånda.

Så sånn var det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).