Tuesday 21 October 2008

Her er hva folk skriver i avisenes kommentarfelt. Jeg tror det 11. september-greiene, var et plot, fra myndighetene for å innskrenke folks rettigheter

FY FAAN
Skrevet av Hanne 21.10.2008 kl. 19:44

Det her er helt for jaevlig, skal staten tvinge oss til denne dritten ogsaa naa!! Hva med metalldetektorer osv.

Det her begynner aa bli skremmende...Regjeringer har skremt oss saa mye at vil naa tillater dem til aa kle av oss. JEG ER IMOT !!!!! VAAKN OPP FOLKENS, BIG BROTHER IS TAKING OUR CLOTHES OFF!

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 104
anbefalingerBra! RE: FY FAAN
Skrevet av Armin 21.10.2008 kl. 19:48

Slike Instrumenter og Verktøy er kun for å minne oss at vi er i en konstant krig mot terror, Lurer på hvem som tjener seg fett på å levere slike utstyr... sikkert de samme forbryterne som står bak denne falske krigen mot terror som ER terror.

Fingeravtrykk-scanning

Bio-metrisk som øyescanning

Og snart kommer RFID-Chippen.

Noen som begynner å føle politistaten komme?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 37
anbefalingerBra! RE: FY FAAN
Skrevet av MN 21.10.2008 kl. 19:55

Den kom for lenge siden, de vil bare ikke at vi skal vite noe, derfor begynner de i det små. Som å lese alle innlegg og samtaler :) paranoia blir nok ikke noe begrep lenger

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 5
anbefalingerBra! RE: FY FAAN
Skrevet av Armin 21.10.2008 kl. 20:45

http://www.youtube.com/watch?v=_mAWslHmiok

http://www.youtube.com/watch?v=Go-eIzBiOno&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-CwRg4DzfnM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=XPmqg4-u2Bg&feature=related

Sant så Sant !! den har kommet for å bli! Si hadet bra til Loven som beskyttet deg og dine meninger !

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 2
anbefalingerBra! RE: FY FAAN
Skrevet av Thomas 21.10.2008 kl. 21:09

Vi har ingen rettigheter her i Norge.

Vi har privilegier, dette er fordi rettigheter er så bundet opp i eiendomsrett over egen kropp, og det har du ikke i Norge.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 6
anbefalingerBra! RE: FY FAAN
Skrevet av Will McBurger 21.10.2008 kl. 20:43

Og de naive idiotene biter på, som vanlig. Det er ikke lenge til de begynner å geleide folk/sauene inn i slakteriene. ;)

Avvæpne folket, lobotomer folket, og drep dem til slutt.


http://www.dagbladet.no/dinside/2008/10/21/551075.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).