Thursday 29 January 2009

Hvordan disse 'Viceguy'-folka tenker. (In Norwegian).

Idag så var jeg på Tesco etter å ha vært på møte på the Jobcenter.

Og da så jeg det lyste i øya på ei Tesco-dame der da.

Hu dreiv å spionerte på meg, da jeg putta appelsinjuice i handlekurven.

De hadde en ny type juice idag.

Som kosta 48 pence, og har sånn åpning, som er av plast, og ikke sånn at du skal rive i pappen, eller noe.

Og da lyste det i øya hennes, så jeg, da jeg tok med tre kartonger da, for å fylle opp i kjøleskapet, mens jeg hadde sjangsen, siden de ikke var utsolgt på Tesco, som de pleier å være.

Så da var hun nok hun Tesco-jenta noe Viceguy-jente.

Hvorfor skulle det ellers lyse i øya hennes, av at jeg tok med tre kartonger?

Jeg er kanskje litt observant da, så jeg la merke til denne lysinga i øya hennes da, på hu spionerende Tesco-jenta.

Jeg har tenkt litt på sånne her ting, siden jeg prøver å tolke reaksjonene til sånne Viceguy-jenter osv.

Og jeg tror grunnen til at hun reagerte, er at da ville jeg også tatt med tre jenter, ifølge Viceguy-teoriene dems da.

Så spionerer dem på folk sånn, i butikker, og overalt i samfunnet.

Og noterer seg og sikkert noterer ned, hva folk gjør.

Også driver dem å pønsker på det her, og skal drive å tolke på hvordan type menneske du er da, utfra det her.

Sånn er det det virker for meg, at dem holder på.

Hvorfor skulle det ellers lyse opp i øya på hun Tesco-jenta fordi jeg tok med den tredje kartongen.

Hvorfor skulle hun stå og notere seg dette?

Hva er det her?

Hvorfor er folk så phoney-e?

Hva med respekt for andres privatliv.

Dem har ikke lov å overvåke folk på den måten, vil jeg si.

Hvorfor skal dem blande seg i andre folks business?

Det lurer jeg på, det er kanskje noen andre som veit det.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).