Thursday 28 August 2008

Blir også nordiske jenter nå utsatt for trafikering? (In Norwegian).

Narkotika/ Trafficking Organiserad över a (16 inlägg)
..såväl i Svedala som internationellt/ Globalt. Med nätet som redskap når maffian framgång och makten har slagit rot..och de olika grenarna däri samarbetar- inget nytt under solen..
Polisen står handfallen- griper den som utför brottet- som snabbt ersätts med nya...
Förstärkning av nätkrimmare har stärkts en smula- så oxå samarbetet med ex interpool.
Men är det tillräckligt? Borde det vara så att allmänheten ges möjlighet att medverka- och få information för att se och våga?

I dagsens svedala är det den seriöse som råkar ut för hot/förföljelse/trackasserier av olika art om denne ser - hör och vill agera..mot narkotika/ barnsexhandel/ trafficking..
Vad måste göras? Eller är det rätt att tillåta maffian behålla greppet om vårt land?
Har du själv kanske erfarenhet oxå?
Är det rimligt att den handfull organisatörer som styr/ planerar ska gå fria att fortsätta? Med andra i beroendeställning som redskap..
-- Inlägget ändrat 2008-08-26 kl 11:46
Startad av HumlAnz X (2008-08-26 kl 11:46)


Ordning: Visa inlägg som:


Trafikering av nordiske jenter til UK etc (2 svar, 2 nya)

Etter å ha jobbet på Micosofts Arvato-drevne produktaktivering, i Liverpool, i 2005 og 2006, så lurer jeg på om ikke også mange nordiske jenter er under kontroll av den her mafian.

Og jeg mistenker at det kan være snakk om noe trafikering av dem, til England, og også Spania, siden mange av de finske, norske og svenske jentene som jobbet på Microsoft-aktiveringen, skulle videre, eller hadde vært i Spania.

Jenter der, var ofte sykmeldt i lange perioder, svenske jenter, som så friske og sunne ut.

Så jeg mistenker at det nok ikke bare er østeuropeiske jenter lengre, som er under kontroll, og blir trafikert, men jeg mistenker også at det kan være snakk om nordiske jenter.

Av johncons (igår kl 14:05) Läs svar (2 st) Svara på inlägget
-- Inlägget ändrat igår kl 14:07

http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=19162&tstart=0

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).