Thursday 28 August 2008

A British message-board is also linking to my blog.

A crazy person emails the queen

What is waffle? My view is that if you can come and view the thread in 3 hours time and join in - then it can go into waffle. All other throwaway "chat" shite needs to go into the "Weird shite" forum. Pruning set to 60 days.

Post a reply

Top of Form


Bottom of Form

4 posts • Page 1 of 1

A crazy person emails the queen

by Jayfive on Thu Aug 28, 2008 9:56 am

http://johncons-mirror.blogspot.com/sea ... %20England

Discogs profile
Sales
Myspace


Jayfive

Posts: 7635

Joined: Fri Jun 06, 2003 10:46 pm

Location: Ormskirk

Bottom of Form






http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585

PS.

Here's my reply, in the thread:

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Thu Aug 28, 2008 12:18 pm

Hi, I have a tracking-cookie on my blog.

So I can see who links to it.

I'm being bullied by the Police and the Government etc., so I sometimes lose my temper, and have to
let out steam.

So then I sometimes do things that look a bit crazy, like writing e-mails to the Queen.

But that keeps me from going insane, since I'm bullied all the time, by the Government in several countries.

Just to try to explain.

Sincerely,

Erik Ribsskogjohncons

Posts: 1
Joined: Thu Aug 28, 2008 12:10 pm
Private message

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).