Wednesday 27 August 2008

Jeg vet ikke om det her er bra eller dårlig. (In Norwegian).

Til Diskusjonsforsiden > Backstage

Siste 25 | Søk | Favoritter | Profil | Logg Ut

Top of Form


Bottom of Form


Tema: Dine favorittblogger


Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.


Moderator

Ny bruker? Registrer deg her


Nytt Tema

Legg Tema Til Favoritter

Regler

Trådet

Side: 1


KarstenBredahl [14] 27.08.08 16:37

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

Fantastisk ny blogg fra gjengen bak TL-by- og EM-landsvurderingene:

http://ukas-idiot.blogspot.com/

Erik Ribsskogs herlige verden:

http://johncons-mirror.blogspot.com/

Meningsløsheten får et ansikt:

http://blomsterkasse.blogspot.com/

Dufsen [7837] 27.08.08 18:10

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

http://oralbee.blogspot.com/
Masse gratis musikk fra Beezy.

Elektrostat [2307] 27.08.08 18:13

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

http://ukas-idiot.blogspot.com

Dette er kanskje noe av det kjipeste og mest svulstige jeg har lest.
Hva med å bruke nogenlunde normal norsk for å få frem poengene sine?
Ikke at jeg ser så mange poeng; jeg ser mest overdreven, pompøs bruk av det norske språk.

Vsevolodovitsj [54] 27.08.08 18:29

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

Denne tråden bør postes på FN og FI.

Dufsen [7838] 27.08.08 18:30

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

haha.. enda verre enn enkelte debattanter her på BS jo

Hysteria3 [31832] 27.08.08 19:49

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

Litt nerdete å skrive blogg, er det ikke?

BankhveIv [300] 27.08.08 23:54

Er innlegget upassende? Tips oss

Svar På

Endre

Hvor nominerer man folk til ukas idiot?


Nytt Tema

Legg Tema Til Favoritter

Regler

Trådet

Side: 1


Moderator

Ny bruker? Registrer deg her






http://www.vgd.no/Item.asp?GroupID=179&Group=Backstage&ThreadID=1403589&Thread=Dine%20favorittblogger

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).