Tuesday 25 November 2008

Anmeldelse av Stein Erik Hagen og frimurer Halvorsen for mordforsøk. (In Norwegian).







Google Mail - Anmeldelse av mulig mordforsøk.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Anmeldelse av mulig mordforsøk.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Tue, Nov 25, 2008 at 11:25 AM









To:

post.oslo@politiet.no













Hei,





jeg har en blogg, www.johncons-mirror.blogspot.com , hvor jeg har et


tracking-cookie program installert.





Så da kan jeg se de søkene, hvor Google finner min blogg.





Og igår, så så jeg et par sånne søk:





'albansk mafia møte med halvorsen i desember'.





og





'ulf halvorsen erik ribsskog'.





Og tidligere, så har folk søkt på:





''elden + halvorsen site:johncons-mirror.blogspot.com'. (Altså et søk


på min blogg).





''halvorsen albansk mafia erik ribsskog'.





Og jeg søkte litt på Ulf Halvorsen, og da kom det opp et navn:





'Frimurer Ulf Arild Fjeld Halvorsen


Ulf Arild Fjeld Halvorsen er født i 1946, har stillingen Edb-sjef og


bosted Spania





Han er medlem av Johannes-losjen Carl Johan og den høyere losjen Den


Norske Store Landsloge





Halvorsen har graden X (Høyt opplyst St. Johannesloges betrodde bror,


ridder av Purpurbåndet).'.





http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer/losjer/carl-johan/medlem/73274





Altså, nå har jeg jobbet 12 år, i Rimi, i Norge, blant annet en del år


som butikksjef.





Og i 2001, da jeg var butikksjef på Rimi Langhus, da fikk jeg et brev


av Rimi-Hagen, Stein Erik Hagen,


siden Rimi Langhus, vant en konkuranse, som het 'Rimi Gullårer'.





Det var undertegnet av Hagen, men det var slitt et hull, formet som en


sprekk, på bretten i brevet, og


konvolutten.





Samtidig med at Hagen sendte en Rimi-penn.





Han gratulerte meg, og sa at jeg var en flink leder osv.





Men men.





Men jeg mistenker, at han kan ha blitt sur på meg, for at jeg ville


slutte i Rimi, i 2002.





Og han har jeg jo lest er frimurer.





Og at han da kan samarbeide med nevnte frimurer Halvorsen, med å få


den albanske mafian, til å


myrde meg, på en måte som tar bort oppmerksomheten fra Hagen & Co.





Sånn kan det ihvertfall virke for meg, at dette henger sammen.





Som jeg tidligere har opplyst Kripos, så overhørte jeg jo, etter at


jeg sluttet som butikksjef, og


begynte å studere på HiO, ingeniørhøyskolen, Oslo, i 2003, mens jeg


hadde en ekstrajobb,


som låseansvarlig, på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av 'mafian'.





Og i 2005, på onkelen min sin gård, i Larvik, så ble jeg forsøkt


drept, men jeg kom meg avgårde


til Liverpool, hvor jeg er ennå.





(Og Rimi-Hagen, flytta jo til Larvik, i 2004, eller noe, så om han kan


være invovert, og stå bak


dette, siden han ikke liker at folk slutter å jobbe for han, eller noe?)





Noe sånt tror jeg det må være.





Så dette vil jeg gjerne anmelde.





Jeg sender med to skjermbilder, fra de søkene nevnt ovenfor, fra igår.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog









2 attachments
dagens statcounter 2.JPG
172K
m%C3%B8te+halvorsen+desember.JPG
146K





















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).