Tuesday 25 November 2008

Jeg tenkte jeg skulle skrive mer om et moderne maleri, kallt 'Black Bile' av Morrison som jeg så i Walker Art Gallery, her i Liverpool, i forrige uke.

Black Bile Kunstverk av Alex Gene Morrison:






http://www.re-title.com/artists/AlexGene-Morrison.asp

Min tolkning av kunstverket:

Jeg tolker solstrålene i bakgrunnen, for å være et symbol på Illuminati.

Illuminati betyr jo å opplyse, og solstråler lyser jo opp, så det passer jo sånn sett.

Og f.eks. i denne amerikanske, eller om det er engelske, YouTube-videoen, så kan man se at regnbuen og sol/lys-stråler, er et symbol på Illuminati:





Videre, så ser man at den 'svarte blubba', Black Blub, har blå øyne.

Jeg tolker det sånn, at nordiske folk, må bli muslimer, og ha på seg burka, hvis de skal slippe unna Illuminati.

(Men det kan jo være at jeg tolker det feil da, det er mulig.

At det er andre tolkninger som er riktige).

Bruker kunstneren Illuminati-symbolikk, i sine andre kunstverk?

Ja, jeg synes det.

Hvis vi kikker på videoen over, så finner vi et annet Illuminati-symbol, pyramiden:



Og da jeg søkte på kunstnerens navn, på Google, her om dagen, så mener jeg at jeg fant noen kunstverk, fra kunstneren, hvor man kan finne igjen denne Illuminati-pyramiden, eller hva man skal kalle den:




http://www.re-title.com/artists/AlexGene-Morrison.asp

Konklusjon:

Så jeg vil tro, at han kunstneren, som vel er britisk, vet en ting eller to, om hva som foregår.

Problemet er vel bare at politiet og pressen osv., også er kontrollert av Illuminati, eller kabalistene, eller hva man skal kalle de.

Altså jødiske magikere, eller Khasarer, eller hva man skal kalle de.

Jeg mistenker at nordiske folk nok har fått Hams forbannelse, av disse.

Og at det er en krig mot nordiske folk da.

Som nok ikke er så kjent blant 'vanlige' folk i Norge.

Men det er nok kjent i diverse undergrunns-miljøer, osv., rundt omkring i verden.

Men disse Illuminati, som også er i frimureriet og overalt i ledende posisjoner i samfunnet, de holder et lokk over dette.

Men nordiske folk må ofte jobbe og slite hardt, hele livet, og blir kontrollert av khasarene, i samfunnet.

(De mørkhårede, som i Roald Dahls Heksene).

Det er det samme som også blir kallt New World Order, globalisering og den jødiske verdenskonspirasjonen, ettersom jeg har skjønt.

Og det er også det samme som blondinnevitsene kommer fra, for å fornedre både de nordiske damene, men også mennene, mener jeg.

At de sier indirekte, at de nordiske damene er (deres) horer.

(Ved at de er så dumme da.

At de ikke har noen hjerner, med bare kropp da).

Så er jo dette også en fornærmelse mot alle de nordiske eller norrøne folka, mener jeg, dette med blondinnevitser osv.

Og man kan se i en undersøkelse i England, at her, så tjener blonde damer 40-50.000 mindre i året, enn mørkhårede damer.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2483795/Blonde-haired-women-earn-less-than-brunettes.html

Det er nok alt for mye forskjell, til at det kan være tilfeldig.

(Og jeg har hatt statistikk, som fag, på høyskolenivå, på HiO, i 2004:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyxlo4I6KR_IdFV9BLi3ftnVaNv8NQaFAjXehHz-Z1WU7PYG67WIeufYxHjeZBu7dLvHe2CmEL-ZRwQ9WbRv-KwFIAA5bS5bdJuodu1smgmY3inlbjwWEEsmUZWDIXDjELR6SfWhyphenhyphen3EMY/s1600-h/scan0025.jpg

Så jeg tror jeg husker såpass mye av det faget, at jeg kan si, at her er nok noe galt.

For sånne her ting, var ganske elementært, i det faget, at dette var for store avvik fra normalen, eller hva det het igjen, til at det kunne være innenfor statistisk feilmargin.

Og da var det snakk om mye mindre forskjeller, i prosent, enn det må være snakk om her.

Selv om det ikke ble oppgitt prosenttall i artikkelen, så må de tallene være veldig høye, for £4250, er en veldig stor del, vil jeg si, av britisk gjennomsnittslønn, som kanskje ligger på noe sånt som £10-15000.

Hvis jeg skulle gjette.

Så her vil jeg nok tro at noe er galt.

Så sånn er det).

Og jeg tror også det er derfor jeg ikke får rettighetene mine, fra noen myndigheter.

At det er denne jødiske verdenskonspirasjonens mening, at nordiske folk, de har ingen rettigheter, så de blir bare tullet med, av alle myndigheter, og også av advokater osv.

Så her er det noe å tenke på, for folk som leser dette, hvis dem ikke vil at denne jødiske verdenskonspirasjonen/New World Order-greiene, skal ta over hele landet.

Men det er kronglete å vite hva man skal gjøre.

Så jeg får bare oppfordre eventuellt, til at folk bruker hue, og tenker selv.

Jeg vet ikke om noe fasitløsning, mot det her Illuminati-greiene.

Annet enn åpenhet, nok kanskje er en god ide.

Og det skal det egentlig være i samfunnet og.

Men myndighetene er visst så infisert av sånn frimurer og Illuminati-dritt, og hva det nå er alt sammen.

Og også pressen.

Så de evner ikke å ha åpenhet, og gi folk rettighetene sine.

Så der er nok ikke ståa så bra, som man sier.

Så sånn er det.

Bare for å si fra hvordan jeg synes det virker som at det er.

Så får man se hva som skjer.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).