Tuesday 25 November 2008

Mer kommentarer til Valla-videoen osv. (In Norwegian).







Google Mail - Angående nettavis.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Angående nettavis.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Mon, Nov 24, 2008 at 9:16 PM









To:

b j <nubanews@gmail.com>













Hei,





ja altså hvis Yssen var lesbisk, og Try homo, så er jo det et poeng,


vedrørende, om de levde


i et slags bekvemmelighets-ekteskap, for å skjule deres legning, eller noe.





Og hvis Try har hatt et forhold til statsministeren, så er jo det noe


som det burde være åpenhet


rundt.





Hva hvis KGB f.eks., fikk tak i filmer om dette, og holdt det i


bakhånd, for å presse ut landet


eller Stoltenberg-familien.





Man vet jo at Try og Stoltenberg, var på kino, for å se 'Broene i


Madison County'.





En såkallt romantisk film vel.





Så ble Stoltenberg spurt, av en dame på kinoen, om han ikke burde ta


med kona si, på sånne


filmer.





'Nei, jeg tar med vennen min jeg.', hadde Stolteberg svart.





Etterpå kom det frem, at de skulle egentlig se på James Bond.





(Uten at Stoltenberg ble referert på å si hvilken film.).





Og jeg har sjekket dette nå, og det kom ikke ut noen James Bond-film, det året.





James Bond-filmer, kommer ut annenhvert år, som er ganske kjent.





Så her er det nok noe lureri.





Hvis Stoltenberg og Try er homo, og konene og eks-konene deres


lesbiske, som det kan se


ut for.





Så er nok dette noen form for bekvemmelighets-ekteskap, og disse noen


form for spioner,


som er under kontroll av noe nettverk, vil jeg gjette på.





Så derfor er dette bekymringsverdig, mener jeg.





Jeg kan prøve å få oversatt den JFK-talen, innen ikke alt for lenge.





Er det greit om jeg publiserer denne mailen på blogg, så får jeg


forklart litt om bakgrunnen for


Valla-filmen samtidig.





Eller er det best å ikke publisere disse mailene?





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog





[Quoted text hidden]

















PS.



Her er den videoen igjen:





No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).