Tuesday 25 November 2008

Idiot fra Bergeråsen skriver idiotmelding på Facebook. (In Norwegian).


Heisann,



Between
Frode
Hansen

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 3:09pm



hvem
er du da, er det du som gikk i klassen under meg?

Erik



 





Frode
Hansen



Add
as Friend



Today
at 3:19pm



Report
Message



Jepp,
Sitter her med gerry..
Stod litt stille, Helt til Gerry sier
Olsen :-)
Håper det står ? nok bedere en her om
dagen.. :-)
litt dårilig tid nå.. Tardet
igjen snart!!



 



Loading...





Erik
Ribsskog



Today
at 3:26pm



Ja,

kanskje
du skulle prøve å lære litt bedre norsk i
mellomtida, det her skjønte jeg ikke noe av:

'Håper
det står ? nok bedere en her om dagen.. :-)'.

Erik



 





Frode
Hansen



Add
as Friend



Today
at 3:59pm



Report
Message



Jepp,
Sitter her hos meg,med gerry..

Stod litt stille,kjente ikke
etternavnet.. Helt til Gerry sier Olsen

Håper det Går
med deg ? står vel bedere til en her om dagen.. :-/

Litt
dårilig tid nå... Tardet igjen snart!!
Litt bedere norsk nå ? :-)



 





Erik
Ribsskog



Today
at 4:10pm



Nei,

det
var ikke så veldig bra dessverre.

Hva mener du med her
om dagen.

Og hvorfor skriver du 'Går' med stor G?

Og
bedere, istedet for bedre?

Erik



 





Frode
Hansen



Add
as Friend



Today
at 4:16pm



Report
Message



Frekk
eller ?

Det er chat og ikke et seriøst brev..

Blitt
norsk lærer, du eller?

Har bare godt av
å skjerpe meg litt,ja. :)



 





Erik
Ribsskog



Today
at 4:19pm



Nei,

jeg
er ikke norsk-lærer.

Jeg bare synes de feila var litt
rare.

Men men.

Hva er det du mener med her om dagen
da.

Erik



 





Erik
Ribsskog



Today
at 4:33pm



Ok,

dere
får si fra hvis det er noe spes.

Hvis dere lurer på
hvorfor jeg driver å sender meldinger til folk på Berger
nå, så er det er det fordi jeg har noe problemer med
faren min og familien min osv., som driver med noe telefonsjikane
osv.

Så jeg prøver å finne ut at hva som
foregår, og jeg har ikke hatt så mye med faren min å
gjøre, siden jeg bodde på Berger, så derfor spørr
jeg om ting som er tilbake i tida.

Jeg har også
overhørt, i Oslo, at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.


da prøver jeg å finne ut om det har noe med fattern og
familien osv. å gjøre.

Så det er derfor jeg
sender rare meldinger.

Så sånn er det.

Med
vennlig hilsen

Erik



 





Frode
Hansen



Add
as Friend



Today
at 4:47pm



Report
Message



Problemer
med jobb på grunn av Sykkelen min ble stjålet, bor mitt i
sentrum og var ute å drakk Øl. Sykkelen Hadde flått
igjenom sentrum å gikk på trynet. Viste ikke noe før
jeg ble hentet på fest hos mor og tatt med til blodprøve..
Mange vitner , men de mener det er meg ! Burde vel kansje ha skadet
meg om jeg hadde kjørt. Vitnende sier langt over 100 og ikke
kjøreutstyr. Sykkelen lå på trappa til lennsmann.
Saken kommer op før Mars, så trenger litt inntekt nå.
Kastet også ut Kjæringa for 3 dager siden. . Du holder
forsatt på med data? Har du kontakt med K.Holshagen ? Må
til Drammen en tur nå! Snakkes



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:25pm



Jeg
regner med at når du skriver sånn idiotmelding, så
betyr det at du gjerne har lyst til å være med på
bloggen, så da skal du få lov til det.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog







No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).