Sunday 20 April 2008

Det virker som en kriminell elite styrer verden. (In Norwegian).

Jeg tror jeg skjønner opplegget nå.

Verden er under kontroll av:

'As the Kennedy assassination and 9-11 prove, the United States (and most countries) have been totally subverted by a Luciferian international criminal elite. The role of politicians, media and education is to keep the sheep deluded and distracted while the elite stealthily advances its goal of world tyranny. Western society today is a massive fraud.'.

http://www.savethemales.ca/000683.html

Det er noe New World Order greier.

Det er en elite, som vil kontrollere massene, eller sauene, som de kaller dem.

Og, jeg leste et sted, at de vil blande alle rasene, selv om dette er politisk ukorrekt, så er det noen raser som er mer intelligente.

Folka i Norden, har jo levd i tusenvis av år, med store variasjoner i årstidene.

Med at man må planlegge for vinteren osv.

Siden man ikke kan finne så mye mat om vinteren alltid osv.

Så man må kanskje dyrke så man har nok mat om sommeren, som man kan høste og klare seg over vinteren.

Så da er man vant til å bruke hue osv.

Og da har kanskje de folka blitt ganske smarte.

Så det virker som at Illuminati, har en krig mot de lyshårede.

Det kan være fordi de er de eneste som klarer å avsløre dem.

Selv om det nå er veldig mange websider på nettet om det greiene her.

Det kan også være som jeg fant i en tidligere post, at det er fordi jødene, som kontrollerer verden, er sure på de som bor i Norden, siden de er etterkommerne av 'the lost tribes of Israel', og derfor mer Guds folk, enn jødene vi kjenner i dag, som er etterkommere Khasarene, var det vel, et krigerfolk, som holdt til i Russland, før Russland ble dannet.

Og som trengte en religion, og valgte jødedommen.

Så ble de jøder da, men de er vel kanskje sure på de lyshårede, siden de er etterkommere av de ti israelske stammene, som ble bortført til Assyria, og som derfra beveget seg, nordover, og til Nord-Europa, ifølge den linken her.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/kan-noe-av-nkkelen-til-det-som-foregr.html

Men det er nok at de vil kontrollere 'the sheep', kan man tippe.

Så det kan virke som at vanlige folk, lever i en Matrix/Truman-show-aktig verden.

Og at pressen osv. er viktige deler, for å holde denne underverdenen, eller elite-verdenen hemmelig.

http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20Government/govcriminals.htm

http://www.rense.com/general30/illuminatidefector.htm

http://www.rense.com/general74/masonh.htm

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).