Thursday 17 April 2008

Hva traff Pentagon? (In Norwegian).

Jeg tror, som jeg har skrevet tidligere, at det var en atomrakett, som traff Pentagon:

http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main

Og her var det en video, hvor man kunne se flyet eller raketten, eller hva man skal kalle det:

http://www.youtube.com/watch?v=8Vnu_yiUzls&feature=related

Jeg tok en screen-shot av videoen:















Jeg mistenker, at det kan ha vært en atomrakett jeg.

Som noen har skutt på Pentagon, som et motangrep, for 11. september angrepene mot WTC, som jeg mistenker, kan ha vært styrt fra Pentagon da.

Og at noen, f.eks. i det amerikanske militære, var lei av de her mafia/Illuminati-folka, som styrte landa, og sprengte bygninger osv.

Så de prøvde å ta et motangrep.

Men de visste ikke, at atombomben, bare var tull.

Som jeg har skrevet om på et dansk debattforum.

Jeg prøvde å skrive det på dansk, for jeg har jobba på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering i Liverpool, i over et år, og da måtte jeg ta veldig mange danske samtaler, så det husker jeg enda.

Skal jeg se om jeg finner den linken:

http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=57&thread_uid=6360

Jeg skrev at det var fra fjellapene i nord, men det var for å ta igjen da, siden det er danskene kaller nordmenn.

Jeg ser at det kanskje kan misforståes, men samme det.

Jeg var vel litt stressa, da jeg skreiv det, men samme det.

Som jeg skrev i en annen post, så mistenker jeg, at det flyet som skøyt atomraketten mot Pentagon, kanskje kan ha vært det flyet, som de lata som styrta på det jordet.

Som da altså må ha blitt skutt ned, av noen andre jagerfly.

Det var jo i nyhetene, at jagerfly, hadde vært sendt opp, til der dette passasjerflyet, eller 'passasjerflyet', styrtet.

Og som de lagde film om.

Vi vet jo det, at alle fly ble beordret å lande.

Kan de ha avlivet to flys passasjerer og besetninger da.

For å få det til å passe med atomraketten, og jagerflyet som styrtet?

Også kunne de til og med, finne på en patriotisk historie, om at passasjerene, hadde prøvd å overmanne kaprerne?

Og lagge film om dette senere.

Kan det være sånn det henger sammen?

Jeg ville ikke sett helt bort fra det, skal jeg være ærlig.

Når jeg ser hva som foregår, i Norge, på Facebook osv., hvor det virker som at myndighetene skal lobotomere en, fordi man ikke ville jobbe på Rimi osv.

Skal jeg se om jeg finner noen linker:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Lena%20Marie%20M%C3%B8rk%20Lier%20%28From%20Facebook%29.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/den-siste-sovjetstat-in-norwegian.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).