Tuesday 22 April 2008

Luring på Facebook? II. (In Norwegian).

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Erik Ribsskog

9:23pm Apr 21st

Ja, det er mulig.

Vi kan jo eventelt ta det på den diskusjonsgruppen også.

Så skal jeg se om jeg klarer å oppdatere mer det i morgen eller noe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

9:58pm Apr 21st

Nå kan det hende jeg er litt ute på villlspor, men vi skal ikke lukke døren for at martinesaken kan ha noe å gjøre med engla-drapet i sverige. I begge sakene er det unge kvinne/jenter som er offeret, gjerningsmannen gjemmer offeret og kommer seg bort.

dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...

OC

Erik Ribsskog

Today at 3:11am

Hei,

ja du får ta det på den gruppen da vet du.

Har norsklæreren din jobbet i noe byråkratisk etat eller noe, jeg synes det kan virke sånn på språket.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

Today at 12:00pm

hehe nei, det regner jeg ikke med. Har jeg et spesielt ordforråd?

Sent via Facebook Mobile

Erik Ribsskog

Today at 12:23pm

Hei,

ja jeg synes du snakker litt rart, så jeg skreiv noe om deg på bloggen.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/er-det-noe-lureri-med-denne-personen-er.html

Jeg har også oppdater den gruppen, om hun dame som ble myrdet i London, så vi kan vel eventuellt ta den diskusjonen der.

johncons: Er det noe lureri med denne personen? Er det noe 'set-up' fra overvåkningspolitiet, (noe

http://johncons-mirror.blogspo...

Ja heisann, beklager at jeg ikke har presentert meg. Ole Christian heter jeg. Jeg snublet tilfeldigvis over noen av dine selvbiografiske tekster da jeg var inne å søkte på drapet ii London. ...

Share

Ole Christian Juriks

Today at 3:30pm

hehe lættis, nei er ikke noe gæren med meg ass. hadde satt pris på om du hadde fjernet det btw:P hvordan er pågangen på gruppen?

Erik Ribsskog

Today at 4:07pm

Hei,

jeg synes det er litt rart jeg.

Først så skriver du som om du er mye eldre enn du er.

Og nå bruker du utrykk som 'lættis' og 'ass', osv.

Men i går så brukte du uttyk som 'ute på villlspor', 'og med det store finansinteresser med i bildet', og 'dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...'.

Så jeg synes det her var litt snodig, med denne vekslingen i skrivestil og bruk av byråkratiker-aktige uttrykk, så jeg tror jeg venter å kanskje ser det ann litt, hvis du synes det er i orden.

Jeg har ikke fått sett så mye på gruppen i dag, men som jeg har prøvd å hinte om, en 5-6 ganger nå, så kanskje vi skulle ta diskusjonen der i stedet.

Så da regner jeg med at de neste kommentarene dukker opp der.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1002851360934&mbox_pos=0

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).