Tuesday 29 April 2008

Research om New World Order Norge: Er domene-navnet www.nwo.no, linket til Toll- og Avgiftsdirektoratet? (In Norwegian).

Jeg lurte litt på om nettstedet, www.nwo.no, var reelt, eller ikke, siden det der står, at New World Order Norge, ikke er så glade i demokratiet, men vil ha en verdensomspennende regjering, og jobber for dette, gjennom bl.a. Bilderberger Group, hvor Jens Stoltenberg, og Siv Jensen, er med.

I tillegg, synes jeg agendaen deres så litt facistisk ut, det står bl.a. at:

demokratiet ikke har klart å oppnå det globale perspektivet som er nødvendig for et ryddig og ordentlig verdenssamfunn.

http://www.nwo.no

Dette budskapet, tolker jeg som anti-demokratisk, og facistisk.

Jeg prøvde å taste inn 'www.nwo.no', på nettstedet, www.ip-adress.com, et veldig bra nettsted for å finne ut hvem som står bak webadresser, og ip-adresser, mm.:














Det er bare et par kvartaler fra Regjeringskvartalet og også fra Youngstorget osv.

Jeg pleide å bo ikke så langt derfra, jeg tok bussen fra like ovenfor VG-huset der, i Akersgata osv.

18-bussen var det vel, hvis jeg husker riktig.

Men samme det.

Det står at webstedet, drives, av et firma, som heter Basefarm.

Så jeg søkte litt på de:

Basefarm, er eiet av Schibsted, som eier VG og Aftenposten osv. (NWO-aviser, begge, spørr du meg. Og jeg har også blitt trakassert på debat-forumene deres, av moderatorer, og Torry Pedersen, m.fl.):

Schibsted ASA som har vært en av investorene i Basefarm siden vi startet, kjøpte i desember 2005 ut alle øvrige eksterne investorer og ble med det majoritetseier.

http://www.basefarm.no/sw166.asp

Så kikka jeg på 'referanser', fra hovedmenyen, på Basefarm websiden:














Og der stod det blant annet, Toll og Avgiftsdirektoratet.

Så da blinket jo den siste sovjetstat varsellampene, for fullt her.

Så da måtte jeg jo trykke på den linken og:

Visste du at Toll- og avgiftsdirektoratet samler inn 20 % av midlene på statsbudsjettet? Men det er mer å hente. Derfor ønsker man å ta flere av regelbryterne. Ved årsskiftet tok norske myndigheter i bruk et nytt verktøy – Valutaregisteret.

http://www.basefarm.no/sw543.asp

Det betyr, at hvis man jobber i en arbeidsuke, så jobber du fredagen gratis. Det du tjener da, får de luringene i Toll- og Avgiftsdirektoratet. (Pluss at kemnern skal vel ha det du tjente onsdag og torsdag. Og det du tjente på mandag, går til boliglånet. Så det er det du tjener, fra lunch, til klokken 13.30, på tirsdager, som du kan bruke til hva du vil.).

Ja, jeg leste det vel litt feil, men det får være det samme.

Så da begynte jeg å lengte skikkelig tilbake til Norge, når jeg leste det.

Jeg tenkte jo, at jeg måtte vel prøve å finne den ordentlige webadressen til Toll- og Avgiftsdirektoratet også.

Og den viste seg å være:

http://www.toll.no

Så søkte jeg på www.toll.no, på den søke-siden, som jeg brukte for www.nwo.no, det vil si, www-ip-adress.com.

Så får vi se hva som skjedde da:














Joda, http://www.toll.no, og http://www.nwo.no,
holder til i akkurat samme bygning, kan man se på bildene.

Uten at jeg har sjekket opp noe mer om det, enda, for jeg fant det nå nettopp.

Det kan jo være at et internett-firma holder til der, for eksempel.

Hm.

Jeg får prøve å finne ut, hvor det Toll og Avgiftsdirektoratet holder til da, om det er i den bygningen.

Så får jeg heller oppdatere mer om det senere.

Men jeg fant jo ut noe annet nå, mens jeg skrev her.

At Schibsted, som eier VG og Aftenposten mm., synes å være linket til New World Order Norge, websiden.

Siden Basefarm, et profesjonellt internett webside-registrar (selv om ordet 'registrar', vel ikke høres ut som noe ordentlig norskt ord, for meg, kanskje registrator, f.eks. hadde vært et ordentlig ord? Men man kan jo ikke skjønne alt), og drift firma vel, drifter dette www.nwo.no, webstedet.

Så da er det kanskje ikke så rart, at dette New World Order, og Illuminati-greiene, ikke kommer i avisa.

LO, eier jo TV2 nå, hvis jeg husker riktig.

Og LO kontrolleres jo nå, av han Flåten, eller hva han heter, som Jens Stoltenberg (Bilderberger Group, del av NWO agenda) og vennene hans, that is Kolberg, Thyssen, og han reklame-karen, hva het han da, Kjetil Try.

De vennene til Jens, fikk jo ut Valla, fra LO.

Så nå er vel LO, New World Order, det og.

Og NRK, blir jo kallt ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting.

Og i Arbeiderpartiet, så har vi Jens Stoltenberg, fra Bilderberger-group, som det står på www.nwo.no, at er del av New World Orders agenda.

Så det henger sammen, og er linket det her, virker det som.

De fem største mediaene, i Norge, er vel VG, Aftenposten, Dagbladet, NRK, og TV2.

Så da er det bare Dagbladet igjen, som vi ikke har linket til New World Order.

Jeg kan jo linke dem sånn, at Dagbladet, er kjent for å være en feminist-avis, og jeg har lest, at feminismen, er en del, av en Illuminati/New World Order agenda.

Men den linken, er ikke så lett å dokumentere, som de andre.

Så jeg må nok sette et spørsmålstegn, ved Dagbladet.

Men, det er linket mafia osv., med Illuminati/New World Order.

Og muslimsk innvanding, like så, har jeg lest.

Og han forlegger Nygård, som ga ut Rushdies 'Sataniske Vers', han ble jo skutt, i Norge, av muslimske terrorister, må man vel kalle dem, som handlet ut i fra en fatwa.

Kan det være noen sånne ting, at muslimsk mafia, eller annen mafia, er New World Orders militante fløy?

Ala de militante nazistene, som fløy rundt i Berlin osv., i 30-årene og banka opp intelektuelle mm?

Jeg har lest tidligere, at hele den norske pressen, ble redd, etter det som skjedde, med forlegger Nygård, het han vel.

Så kanskje de avisene, eller journalistene da, som ikke er med i en New World Order agenda, er så skremte, så de tørr ikke å trykke alt de vet, for de er redde, for å få en New World Order eller Illuminati mafia, eller noe, etter seg.

Det kan jo være en mulig teori, for hvorfor det ikke står om i nyhetene, om hva det er som foregår.

Noe er det i hvertfall som foregår, rundt en New World Order agenda.

Det mener jeg å snart å ha dokumentert her.

Så vi får se hva som skjer.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).