Thursday 17 April 2008

Er Siv Jensen en gul ost? (In Norwegian).


Siv Jensen medlem av Verdensregjering?
Skrevet av cons 18.04.2008 kl. 03:23

Siv Jensen er kjent for å være sammen med Stoltenberg og en håndfull flere, Norges representanter, i den såkalte verdensregjeringen, Bilderberger Group.

På Xiandos, så står det blant annet:

'Bilderberg er en jødisk syndebukk/avsporing lik som Illuminati, New World Order, Zionister, Bohemian Grove, Khazarer, Jesuitter, osv. Hitler var jøde, Holocaust er en bløff, måneferden var en jødisk NASA/media bløff og jødiske Larry Silverstein rev ned byggene sine 11. september.'.

Det lurer jeg på om kan være riktig, for dem har jo ikke vært på månen, siden 1969.

Og nå skal dem opp dit igjen.

Men det virker ikke som at det er noe sånn enkelt begivenhet.

Hvorfor har de flydd rundt med den romferja, som vel er et stort fly, siden 80-tallet, men de har ikke vært på månen en eneste gang siden 1969.

Er ikke det litt snodig da?

Det virker som at det er det prosjektet, å dra dit igjen.

Men hvis de klarte å dra dit på 60-tallet, så burde det vel bare være barnemat å dra dit igjen nå, 50 år senere(?)

Her er det nok noe lurium, eller hva man skal kalle det.

Videre står det:

'Bilderberg Group (også noen ganger referert til som Bilderberger møtene) er den "hemmelige" Verdens-regjeringen som styrer alt. Organisasjonen blir kontrollert av Jesuittene via Malteserordenen.

Medlemmer av Bildeberg Group og grupper som er tjent med deres kontroll fornekter dette faktumet.

Selv om det faktum at Bilderberg Group er Verdens-regjeringen fornektes av deres egne desinformasjons-terrorister, så er Bilderberg Group involvering med å velge og dressere regionale NATO-provins diktatorer som

Bill Clinton,

Tony Blair

George W. Bush og

Jens Stoltenberg

og også deres involvering med direktører og styremedlemmer av alle større organisasjoner, selskaper og virksomheter inkludert verdensbanken indikert.

Neida, jeg bare tuller :) Bilderberg er en jødisk syndebukk/avsporing lik som Illuminati, New World Order, Zionister, Bohemian Grove, Khazarer, Jesuitter, osv. Hitler var jøde, Holocaust er en bløff, måneferden var en jødisk NASA/media bløff og jødiske Larry Silverstein rev ned byggene sine 11. september.'.

Og videre:

'Siv Jensen var med 2006 i Ottawa Bilderberg Møte: Les "The True story of the Bilderberg Group" - Daniel Estulin'.

http://nb.xiandos.info/Bilderberg_Group

Så spørsmålet mitt er, er egentlig Siv Jensen, en kvinne av folket, som kjemper for folket mot eliten?

Eller er Siv Jensen en kvinne av eliten, som kjemper for eliten, mot folket?

Carl I. Hagen, var jo mot alt som heter sosialister og slikt.

Likevel, så felte han Willoch-regjeringen, på en sak som bensinavgiften, på 80-tallet.

Her må det vel ha vært noe lurium, eller hva man skal kalle det, også.

Altså, fire år med Gro, pga. av noe greier med bensinavgiften?

Hva er værst av de to, hvis man er på ikke-sosialistisk side?

Det lurer jeg på.

Det synes jeg var noe litt rart, over hele den episoden, over at Willoch-regjeringen måtte gå av.

Den ble fellt av Carl I. Hagen.

Så om Carl I. Hagen var en mann som kjempet for folket, mot eliten.

Eller om han var en mafia-luring, som eliten har brukt som en slags marionett, for å svekke høyre-siden?

Man kan lure i hvertfall.

Det gjør i hvertfall jeg.

Så det får man vel håpe at det er fortsatt er lov til, selv om utrykk som 'den siste sovjetstat' osv., ikke er så lang unna for tiden, når man debatterer om det norske samfunnet, virker det som.

Så det får vel man vel nesten håpe alikevel.

Vi får se.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/17/532885.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).