Tuesday 29 April 2008

Update about the www.nwo.no website.

I searched, on www.nwo.no, on the ip/website search site www.ip-adress.com.

And I found, that www.nwo.no, was drifted/hosted, by a company in Norway, named Basefarm.

Basefarm, is one of Scandinavias biggest companies, for drifting/hosting websites.

And, they only work with company/organisation-customers, it seems clear, from their website.

So, it seems certain, that the www.nwo.no website, must be linked, with a professional organisation/company.

So, it doesn't seem, like it's a bogus website.

So, I guess, that what New World Order Norway, is writing on the website, that they don't think democracy, is a good idea, that they want a world government, and that they work through Bilderberger Group etc., to achieve these, I would say, facist targets, since they want to have 'a clean and orderly world society', which seems a bit facist-like to me.

I guess, that this is a real agenda.

And not, like I suspected, at first, something someone had put up for fun.

Basefarm, is owned by Norways biggest media-company, Schibsted, who is publishing Norways two biggest newspapers, VG, and Aftenposten, etc.

So, it seems, that Schibsted, can be linked with New World Order, (in this way also).

(I've read that they have been linked, before, and I've been harassed on these papers' message-boards, by message-boards administrators etc., and these papers, haven't replied, to the letters I've sent them, with complaints, regarding the harassment, on their message-boards.)

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).