Wednesday 23 April 2008

Research om Trond Giske. (In Norwegian).

Research om Trond Giske. 23.04.08 16:14
(Svar til: Aftenposten)
cons

Ikke registrertJeg har hatt noe problemer, med myndighetene i Norge.

At jeg ble jaget vekk fra gården til onkelen min, i Kvelde i 2005, av noen folk med våpen og hunder osv.

Og etter det, så har jeg prøvd å kontakte Kripos, politidirektoratet, Justisdepartementet, ambassaden i London, konsulatet i Liverpool (hvor jeg bor), UD, SMK, Amnesty i Norge, osv., osv., Fylkesmannen i Oslo og Akershus, Sivilombudsmannen osv.

Men det er ikke noe hjelp eller råd, å få, fra noen av de.

De svarer ikke på e-post, og returnerer ikke telefoner, osv.

Så jeg har begynt å skjønne, at det er noe som ikke er helt som det burde være i Norge, siden det virker som at ingen i offentlig administrasjon, gjør jobben sin, av en eller annen anledning.

Så jeg har prøvd å ha det i litt i bakhodet da, hva det kan være som er galt i Norge.

Og i den forbindelse, så leste jeg i fjor en gang, at noen skrev på et debattforum var det vel, at Trond Giske hadde vært full på Stortinget.

Så da tenkte jeg, at kanskje det var noe lureri med han, fordi det er vel sånn man ikke gjør, uansett om man er 'Party'-minister, eller ikke.

Så jeg gjorde litt research om han da, på nettet, en dag her i fjor.

Og da fant jeg mye rart.

Så jeg lurer litt på, hvor lurt det er å gi han der mer makt, som artikkelen handler om.

Uten at jeg har satt meg inn i detaljene i den saken.

Her er de linkene. (Det er kopiert fra debattforum, så man må scrolle litt ned, for å lese postene, pga. av at layouten på blogg-posten, ble litt rar, pga. noe problemer med pastingen osv.).

Her er i hvertfall linkene:

>http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=14&ThreadID=232737&page=1#item3596628

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).