Wednesday 23 April 2008

Kar på Facebook, som ikke var på telefonkatalogen online, og som skifta skrivestil, og var født i 1913, var det vel. (In Norwegian).

Hei,

Between Jørgen Brattli and You

Erik Ribsskog

Today at 2:18pm

det dukka opp en sånn friend request her. Er det i forbindelse med noe blogg, eller noe, eller?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jørgen Brattli

Today at 2:21pm

halla, blogg? syns det være morsomt at du skrev så mye på martinegruppe la deg som freind! halla jeg er Jørgen hva skjera?

Loading...

Erik Ribsskog

Today at 2:38pm

Okey,

det har skjedd et par ganger at det dukka opp friend requester på grunn av bloggen osv.

Det er denne linken:

http://johncons-mirror.blogspot.com/

Jeg driver med noe jobb osv nå, men bare si fra hvis det er noe jeg har glemt å forklare.

Jobber du som kokk eller, siden jeg synes det så ut sånn på bildet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jørgen Brattli

Today at 6:21pm

stemmer det, påein resturang i sentrum...hva har do glemt og forklare?

Erik Ribsskog

Today at 6:27pm

Hei,

jeg var litt stressa her, så så jeg at han ene på bildet hadde noe på hue, så tenkte jeg at han var kokk, og at det kanskje var deg.

Men jeg ser jo nå, at det en kartong til en six-pack øl, hvis jeg ser riktig.

Så du jobber på en resturant i sentrum ja.

Hvilken resturant jobber du på da, bare for nysgjerrighetens skyld.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jørgen Brattli

Today at 6:40pm

VCTOR, men stemmer at det er en ølkartong ass
hva jobber du som daa?

Erik Ribsskog

Today at 6:42pm

Hei,

jeg jobber som company researcher.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jørgen Brattli

Today at 6:45pm

aha veldig colt, hva være det for no? lol
liker do musik?

Erik Ribsskog

Today at 6:47pm

Hei,

jeg synes forresten, at du skifter litt skrivestil osv.

Og du er visst ikke på telefonkatalogen online.

Og du er født i 1913 står det, på Facebook-siden din.

Så jeg tror det er best å poste deg på bloggen.

Siden det var så mye rart.

Bare for sikkerhets skyld.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jørgen Brattli

Today at 6:50pm

hæ?





http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=12035437459&mbox_pos=0

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).