Thursday 17 April 2008

Норвегия. (In Norwegian).


Erik Ribsskog wrote
at 3:34am
Jeg husker hun var helt nedbrutt nesten, av å være på personalmøte der.

Og da ville hun at jeg skulle ta meg av noe kontorarbeid, under møte, så jeg fikk ikke vært med på det.

Så noe må vel ha foregått.

Så at mydighetene i Norge, ikke bryr seg om folks rettigheter, det virker ganske opplagt.

Dem bare bruker folk som target-guy, osv., uten å spørre de.

Og senere, så bare lager de sånn kampanje mot folka.

Så dem kommer sikkert til å lobotomere meg, hvis dem får tak i meg.

Enda jeg ikke har gjort noe som helst galt, annet enn at jeg ville slutte i Rimi, for jeg trodde jeg ville få mer ut av livet, hvis jeg drev med noe annet.

Så hva det er som foregår i det siste sovjetstat-landet, for tiden, det vet ikke jeg helt for å være ærlig.

Men noe særlig bra tror jeg ikke at det er.

Så det tenkte jeg, at jeg fikk prøve å si fra om.

Så får vi se hva som skjer.
Delete

Erik Ribsskog wrote
at 3:31am
Ja,

jeg minner igjen om den norske gruppen jeg startet, http://www.facebook.com/group.php?gid=11372532766.

Hvis man vil slippe angrep, fra personer som denne "Lisa Marie Mørk Lier", som ikke finnes på telefonkatalogen online, som ikke finnes med Google, og som har null venner på Facebook.

Jeg lurer på om det er sånn i Norge, at den siste sovjetstat-politiet, forfølger deg, hvis du ikke har lyst til å jobbe på Rimi lenger, som Rimi-slave, som dem kalte det.

Jeg begynte å studere på Ingeniørhøyskolen, og jeg fikk til en sånn avtale om å beholde rimi-leiligheten, mens jeg studerte.

Men da måtte jeg jobbe på Rimi Bjørndal, 2 dager i uka, for å betalt for husleien da.

Jeg lurer på om hun Skodvin i Rimi, (som har samme etternavn, som en kar som pleier å være på TV, som innen etterettning).

Om hun plaserte meg der, for å bruke meg som levende mål, target/guy, mot noe mafia, som de visste fantes i butikken?

Delete

http://www.facebook.com/wall.php?id=12298048222

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).