Monday 21 April 2008

Er det noe lureri med denne personen? Er det noe 'set-up' fra overvåkningspolitiet, (noe NWO/Mind-control-greier?) (N).

Heisann,

Between Ole Christian Juriks and You

Erik Ribsskog

8:15pm Apr 21st

jeg fikk sånn friend request her, er du kameraten til han Emil-karen og har lest på blogg osv?

Ole Christian Juriks

8:19pm Apr 21st

Ja heisann, beklager at jeg ikke har presentert meg. Ole Christian heter jeg. Jeg snublet tilfeldigvis over noen av dine selvbiografiske tekster da jeg var inne å søkte på drapet ii London. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver om, og derfor ønsket jeg å stifte et nærmere bekjentskap ved å legge deg til som venn, om det går greit?
Med Vennelig Hilsen Ole Christian

Erik Ribsskog

8:25pm Apr 21st

Jada, det er helt i orden. Jeg driver å prøver å finne ut noe mer om hva som kan ha skjedd og, på en ny gruppe som har denne linken:

http://www.facebook.com/group.php?gid=11372532766

Det ble litt mye usakelige kommentarer på den første gruppen osv.

Jeg skal prøve å oppdatere mer det etterhvert, og forhåpentligvis så blir det noe mer diskusjon der.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jakten på sannheten om mordet på den norske kvinnen som ble drept i London

Facebook Group

Det var så mye trakassering på den internasjonale gruppen, så jeg tenkte å prøve å opprette en norskspråkelig gruppe.

Share

Ole Christian Juriks

8:36pm Apr 21st

jeg syns du tar et godt initiativ og viser god vilje. men jeg tror det kan bli vanskelig å finne drapsmannen/kvinnen på facebook...

OC

Erik Ribsskog

8:45pm Apr 21st

Joda det er nok mulig, men det er noen som driver å sender meg meldinger, som virker som vet et par ting, om økonmien osv. til familien, som ikke står i avisene osv.

Og det virker ikke som at de har lyst til å skrive det selv, så da tenkte jeg, at det skader vel ikke for mye, å skrive det som en mulig teori.

Men vi får se hva som skjer.

Erik

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Erik Ribsskog

9:23pm Apr 21st

Ja, det er mulig.

Vi kan jo eventelt ta det på den diskusjonsgruppen også.

Så skal jeg se om jeg klarer å oppdatere mer det i morgen eller noe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

9:58pm Apr 21st

Nå kan det hende jeg er litt ute på villlspor, men vi skal ikke lukke døren for at martinesaken kan ha noe å gjøre med engla-drapet i sverige. I begge sakene er det unge kvinne/jenter som er offeret, gjerningsmannen gjemmer offeret og kommer seg bort.

dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...

OC

Erik Ribsskog

Today at 3:11am

Hei,

ja du får ta det på den gruppen da vet du.

Har norsklæreren din jobbet i noe byråkratisk etat eller noe, jeg synes det kan virke sånn på språket.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1002851360934&mbox_pos=0

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).