Monday 28 April 2008

Mer Sovjet-stat ting. (In Norwegian).

From: noreply-comment@blogger.com Lena mot ErikR
To: eribsskog@gmail.com
Date: Mon, 28 Apr 2008 02:53:16 +0100
Subject: [johncons] New comment on What Issmat A., is writing on message, and what he....

Lena mot ErikR has left a new comment on your post "What Issmat A., is
writing on message, and what he...":

Snart får du besøk;-)



http://galeribsskog.blogspot.com/


Lena

Moderate comments for this blog:
http://www.blogger.com/moderate-comment.g?blogID=407973739067553285

Posted by Lena mot ErikR to johncons at 28 April 2008 02:53















http://galeribsskog.blogspot.com/2008/04/tvangsinnleggelse.html

Og hun, hvem hun nå er (jeg kjenner ingen ved det navnet, og hun har ikke presantert seg), sendte e-post til g-mail e-postadressen min og:

From: lenalier@googlemail.com Lena Lier
To: eribsskog@gmail.com
Date: Mon, 28 Apr 2008 02:56:56 +0100
Subject: Snart kommer snille menn på besøk.

Erik!
Snart får du besøk;-)

http://galeribsskog.blogspot.com/


Lena


Og jeg gjentar, at jeg har alltid prøvd å oppføre meg bra, og har aldri trakassert noen, (jeg har tatt igjen når folk har mobba meg for mye, og sagt fra at her går grensen, det er det eneste).

Og jeg har heller aldri vært noe sinnsyk, eller noe sånt, jeg har bare vært overarbeida og litt deppa, pga. av problemer på jobb osv.

Så det greiene her, ser helt ut som sånn dem dreiv med i Sovjet-russland.

Hvis det er noe tull fra politiet, det her da.

Jeg kan jo ikke vite hvem denne personen er, for det er jo ikke et ekte navn.

Men jeg har blitt forfulgt i Norge, uten at jeg har gjort noe galt, og på nettet, så det er mulig at overvåkningspolitiet driver å tuller med noe.

Men det skal jeg ikke si sikkert, hvem det er.

Men at det er noe som foregår, det er sikkert.

Men hva nøyaktig det her er, det vet jeg ikke.

For jeg har ikke klart å finne ut hvem den personen er.

Det er ingen med det navnet i Norge.

Og jeg kjenner ikke igjen personen, på det hun skriver osv.

Så det her var litt rart.

Men det kan jo være, at det er en person, som blir lett påvirket, av å lese blogg på nettet osv., og som ikke har noe arbeid, men mye fritid, og driver å lager psycho-blogg, om folk hun ikke kjenner.

Det er jo også en mulighet.

Vi får se.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).