Thursday 23 April 2009

E-poster fra Universitetet i Oslo. (In Norwegian)







Google Mail - [hjelp.uio.no #381611] "Til Vibeke Nilsson, angående immatrikuleringsbrev"





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








[hjelp.uio.no #381611] "Til Vibeke Nilsson, angående immatrikuleringsbrev"




















Vibeke Nilsson via RT

<opptaksinfo@admin.uio.no>







Thu, Apr 23, 2009 at 2:15 PM









Reply-To:

opptaksinfo@admin.uio.no





To:

eribsskog@gmail.com













Hei





Vi beklager feil i din adresse.


Bekreftelse på immatrikulering er sendt på nytt.





Med vennlig hilsen


Opptakskontoret


Studieavdelingen


Universitetet i Oslo





On 2009-04-20 16:24:27 CET, eribsskog@gmail.com wrote:


> Hei,


>


> jeg viser til brevet jeg fikk tilsendt i posten i dag, angående at jeg


> er immatrikulert, ved


> Universitetet i Oslo.


>


> Takk for hjelpen med det!


>


> Jeg synes at dere skreiv et par rare skrivefeil, i adressefeltet på


brevet.


>


> Og det ser så dumt ut, synes jeg.


>


> Så jeg lurte på om dere kunne skrive et brev til, med adressen min


riktig?


>


> Med vennlig hilsen


>


> Erik Ribsskog


>


> PS.


>


> Dere skrev


>


> Erik Ribsskog


> Flat 3,


> 5 Leathe-Lane


> Liverpool,


> GB - L2 2AE


> ENGLAND


>


> Men det skal være:


>


> Erik Ribsskog


> Flat 3


> 5 Leather Lane


> Liverpool


> GB - L2 2AE


> Storbritannia


>
































Google Mail - [hjelp.uio.no #381611] Sak lukket (Resolved): "Til Vibeke Nilsson, angående immatrikuleringsbrev"





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








[hjelp.uio.no #381611] Sak lukket (Resolved): "Til Vibeke Nilsson, angående immatrikuleringsbrev"




















Vibeke Nilsson via RT

<opptaksinfo@admin.uio.no>







Thu, Apr 23, 2009 at 2:18 PM









Reply-To:

opptaksinfo@admin.uio.no





To:

eribsskog@gmail.com
















Vi oppfatter det slik at denne henvendelsen fra deg kan avsluttes nå, og vi har


lukket saken. Vennligst ikke svar på denne meldingen, med mindre du har


noe å tilføye og ønsker at saken skal åpnes igjen.





-------------------------------------------------------------------------





According to our records, your request has been resolved. Please do not


respond to this message, unless you have further questions or concerns,


since a response will reopen the ticket.















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).