Monday 27 April 2009

StatCounter: Noen søker på 'erik ribsskog har radio-sender i tennene', på Google. (In Norwegian)




http://www.google.com/search?hl=no&client=opera&rls=en&hs=Snt&q=erik%20ribsskog%20har%20radio-sender%20i%20tennene&btnG=Søk&lr=

PS.

Nei jeg tror ikke jeg har det.

Men jeg trakk en tann, i Walton, i 2006.

Og det var en tann, som onkelen min, Runar Mogan Olsen, som er tannlege i Ås, hadde brukt to dager, på å rotfylle.

(På begynnelsen av 90-tallet en gang, var vel det).

Og den tanna, som han tannlegen i Walton trakk.

Den spurte han om jeg ville ha.

Men nei, hva skulle jeg med en råtten jeksel?

(Jeg drakk mye cola som barn).

Nei, men jeg fikk et glimt av den tanna.

Og da kunne det nesten se ut som om det var en radio-chip, eller noe, i tanna.

En micro-chip, mener jeg.

Men det var tannlegen som holdt opp tanna.

Så jeg fikk ikke studert tanna så nøye.

Og jeg sa jo nei, at jeg ville ikke ha tanna.

Så jeg kan ha sett feil og, og at det bare var en slags plate eller liten brikke, eller noe annet, i bunnen av tanna der da, på toppen av den første fyllingen, den første dagen av rotfyllinga.

Det er mulig at det bare noe vanlige tannlege-greier i tanna.

Det er mulig.

Men jeg husker det så litt rart ut da, som om det var en svart, firkanta brikke i bunnen av tanna da.

Men det kan ha vært noe annet, vanlig greier og.

Det er mulig.

Det skal jeg ikke si for sikkert.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Og til deg som skriver at jeg ikke har dame.

Det stemmer det, men det er også fordi jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

Og ingen forklarer meg hva dette betyr.

Så jeg har ikke turt å sjekke opp damer ordentlig, siden 2003, da jeg hørte dette.

Ikke seriøst ihvertfall.

For jeg har ikke lyst til å dra noen kanskje unge, fine damer inn i noe 'mafian'-greier.

Som politiet, eller andre, ikke vil forklare meg hva egentlig er.

Så sånn er det.

Så jeg får bare nøye meg med muligheten av å plukke opp enkelte løse fugler på byen en gang i blant, eller noe sånt.

Så sånn er det.

Men men.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).