Tuesday 21 April 2009

Var søstra mi, Pia Ribsskog, involvert i noe drap på Nina Monsen og/eller mora mi? (In Norwegian)

Søstra mi, hun virker kanskje som en slags uskyldig person, som aldri gjør noe galt.

Men jeg husker hvordan søstra mi var, på 70-tallet, og da var det sånn, at plutselig hadde noen rappa knappene til TV-en.

Og plutselig hadde noen skåret med kniv, på vugga til Axel.

Det var Pia.

Hun ble ferska for det siste.

Og da begynte hun å gråte da, så fikk hun trøst.

Mens jeg fikk kjeft, uansett om hva jeg gjorde omtrent.

Men samme det.

Mer da.

Jo, fordi, søstra mi, på 90-tallet, hun nevnte sånn i forbifarten, utenfor sammenhengen, at 'Nina har flytta til Bergeråsen'.

Et par ganger sa hun det.

Men hvorfor sa hun det?

For å prøve å tyde, om jeg hadde noe interesse, av hun Nina Monsen, tror jeg.

For å sjekke, om det var trygt å myrde henne, iforhold til interesse fra meg.

Noe sånt?

Faren min solgte jo barndomshjemmet mitt, på Bergeråsen, på slutten av 80-tallet.

Og farmora mi, hun flytta jo til sykehjem i Svelvik, og det huset arva onkelen min, Runar.

Så jeg hadde jo ikke noe hjem på Berger, eller Sand.

Så det spilte ingen rolle, om jeg syntes hun Nina Monsen, var ok eller ikke.

For jeg kunne jo ikke bare dra til henne.

Altså, jeg og henne gikk vel greit sammen.

Så jeg kunne kanskje ha tenkt meg, å tatt en øl eller noe, og prata med henne, om gamle dager osv.

Når søstra mi nevnte det, at hu hadde flytta til Berger.

Men da måtte jeg jo først ha hatt et sted å bo, et slags barndomshjem, som jeg kunne ha dratt til, en helg.

På Berger.

Men det hadde jeg jo ikke.

Jeg var ikke velkommen hos Haldis og dem, det ble så svett, eller hva man skal kalle det.

Og det her visste vel søstra mi.

Og hun Nina Monsen hadde jo også barn og vel også type, ihvertfall sist jeg møtte henne, i Oslo, i 1993, var det vel.

Men hvis hun var singel, så kunne jeg vel ha tatt en øl og prata med henne, hjemme hos meg, hvis jeg hadde hatt et barndomshjem på Berger, som jeg kunne vært, en helg.

Men jeg hadde jo ikke det.

Så hvorfor spurte søstra mi meg.

Eller hun spurte ikke.

Hun bare sa det sånn, utenfor sammenhengen, 'du vet Nina, hun har flyttet til Bergeråsen'.

På en sånn idiotmåte, nærmest.

Hva med det, hvorfor sier du det?

Helt idiotisk og hjernedødt og utenfor sammenhengen.

Men kan dette ha vært, for å sjekke om jeg hadde noe interesse av hun Nina Monsen, og sjekke om det ville være trygt å myrde henne.

Det lurer jeg på nå.

Samme med mora mi.

Søstra mi sa sånn, at når mamma blir gammel, da måtte jeg hjelpe å ta vare på henne.

Ut av løse luften, da jeg besøkte søstra mi, i Tromsøgata, ved Sofienberg.

Jeg svarte ikke.

For det her kom helt bardus, på meg.

Mora mi var jo bare 50 år.

Det var jo helt på trynet.

Først måtte jeg jo fått meg en bedre betalt jobb, og et stort hus og kone osv.

Så kunne jeg tenkt på å ta vare på mora mi.

Altså, som singel mann, så kunne jeg vel ikke hatt mora mi boende, i Rimi-leilighetene.

Søstra mi er helt blokka i huet.

Så jeg svarte ikke noe, på det idiot-greiene hennes.

Hun trodde hun ville få all byrden med mora mi da.

Men det er jo helsevesen, som følger opp folk, i Norge, som trenger sykehjemsplass osv.

Men søstra mi er jo helt hysterisk og idiot.

Altså, skal man ikke få lov å være ung selv da, men skal behøve å bekymre seg for mora si, som har vært jævlig mot meg, hele livet, før hun blir 50.

Det er jo helt idiotisk.

Hadde hun vært 70, eller noe, så hadde jeg skjønt det.

Men ikke før hun blir 50.

Jeg mistenker at søstra mi, hun bare fikk mora mi drept, for søstra mi er i noe mafian/illuminati, og kan ordne sånt.

Og det samme med Nina Monsen, eventuelt.

Det her mistenker jeg ihvertfall.

Så hu søstra mi, hu vil jeg advare mot.

Jeg lurer også på hva som skjedde, da Christell sa at søstra mi hadde abort, i huset til Haldis, som 15-16 åring.

Var det noe slags barnedrap, eventuelt, mistenker jeg.

Så jeg vil ikke si det her 100% sikkert, for jeg har jo ikke noe bevis, eller noe sånt.

Det her er bare noe jeg kom på nå da, hvordan henger dette sammen.

Kan det være sånn, at søstra mi, Pia Charlotte Ribsskog, er et kynisk illuminati/mafia-medlem?

Jeg husker ihvertfall en gang, i 1991, var det vel.

Da var jeg bursdagen til Magne Winnem, i januar 1991 eller januar 1992.

Og da dro vi på byen, hele selskapet.

Og da møtte vi søstra mi, i Karl Johans gate, i gågate-delen.

Og da slava hun rundt på en kamerat av henne, fra Røyken vel, en med typisk norsk utseende, og han måtte tigge penger, i en lue, eller hva det var.

Som var ganske full av mynter da, mens søstra mi kommanderte da.

Så her er det kommandant Pia, kan man vel kalle henne da.

Så er kommandant Pia, i noe Illuminati eller eventuelt mafian, og får ordnet mord på familiemedlemmer og kjente, det lurer jeg på.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).