Monday 20 April 2009

Safety first. (In Norwegian)



PS.

Jeg synes den partnerskapsavtalen, mellom Tesco og Home Office, så litt rar ut.

Kanskje det er meg Home Office skal tulle med.

Kanskje de synes jeg ser ung ut?

Men jeg er altså en flyktning, som måtte rømme til England, i bare jeans og en genser, som jeg har på meg nå, som jeg kjøpte i Sunderland, i 2004.

Så jeg har ikke hatt så mye penger, til å kjøpe skjorter og sånn for.

Og jeg har ikke hatt så mye penger, til å klippe meg for, hver tredje uke osv., som de nok gjør ofte, i England.

Så jeg ser kanskje ung ut.

Så de skulle kanskje fornærme meg da.

Så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å tilfredsstille Home Office?

Jeg husker de hosta, eller 'hosta' vil jeg si, på Home Office, da jeg skulle søke asyl der.

Hvis de hoster, så betyr det det samme, som at dem sier at du er homo.

Hvis dem hoster sånn tilgjort.

Så Home Office i England, de er sånne mob-aktige folk, vil jeg si.

Men jeg får strippe litt for Home Office da, så kanskje de blir fornøyd hvis de ser at jeg har litt hår på brystet under den genseren da, som sikkert får meg til å se ung ut:



Da ble sikkert Home Office glad.

Og det ganske lange håret, som jeg ikke akkurat har råd til å klippe hele tida, siden jeg er en fattig arbeidsledig flyktning, det begynner å bli litt grått, så kanskje Home Office blir fornøyd da:



Jeg tror at Home Office, de må være ganske pervo, og homo, så de har sikkert lyst til å se pikken min og, men så langt går jeg ikke for å tilfredsstille Home Office dessverre.

Så jeg beklager til Home Office for det.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Og de har sikker gjort noe dritt med det bestikket og, det synes jeg at jeg har merka lignende ting av før.

At når det bare ligger en pakke igjen, så er det Home Office, eller noe, som her gjort noe mob-tullings, med maten osv.

Så sånn er det.

Men jeg får jo ikke rettighetene mine, hverken i Norge eller England.

Varmtvann har jeg ikke hatt i leiligheten her, på over et år vel.

Så jeg får ikke vaska opp, på en vanlig måte.

Home Office tuller med meg, overalt.

Så jeg får ikke lån i banken, f.eks., til oppvaskmaskin.

Neida, de tuller med kredittfila mi og, og alt mulig annet, så håret mitt blir grått.

Og i Norge får jeg heller ikke rettighetene mine.

Så dette er ikke snakk om rettsamfunn, som man snakker om i taler og på nyhetene osv.

Dette er snakk om veldig korrupte Orwell-aktige New World Order/Big Brother-land.

Så Norge og England, å dømme utifra hvordan de behandler meg, de er bare søppel, må jeg nok dessverre si.

Så sånn er det.

PS 2.

Så britene, de tror nok at de eier nesten hele verden ennå, og har et stort imperie.

Siden de kødder sånn med nordmenn, f.eks.

Men faktumet er vel, som jeg husker EFTA skrev til meg, at Norge er med i EØS, og nordmenn, har de samme rettigheter i England, som EU-borgere.

Det tror jeg ikke Home Office, eller MI5, eller hvem det er, har fått med seg.

Så de lever nok fortsatt i verden, sånn som den var, for hundre år siden osv., vil jeg tro.

Britene har ihvertfall skrevet under på en EØS-avtale, men det virker det som at dem har glemt.

Så sånn er det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).