Monday 31 March 2008

Murdered Norwegian in London 7.

Linda Brendstuen wrote
at 5:08pm
All my sympathy is with Martines family. They are now going trough a terrible time. To loose someone close is always difficult, and in this i dont think anyone that hasnt experiences it know.
I do trust the police that they will find the truth one day.

And about the last comment here...if it really is so that this mr Ribskog that has made so many strange comments that does not belong in a group like this, if he has made copies to his own blog, he shoulf after my opinion be banned from Facebook. Its not the right way to use it.
Well only my opinion this.

RIP Martine. Hope your family will be able to hold your funeral soon.
Message - Report

Sara Jennifer (New York, NY) wrote
at 2:38pm
Mary-Jo, that is very interesting about Erik. I think someone should really look into that.

Anyone google Farouk lately...You will see there are no updates...Maybe that is because he has contacted Scotland Yard and proved or proving his innocence.

Habiba, you seem like you are on the right track here. Thank you.
Report

Mary-Jo Jones wrote
at 10:52am
Terms of Use ( Facebook )
" No Site Content may be modified, copied, distributed, framed, reproduced, republished, downloaded, displayed, posted, transmitted, or sold in any form or by any means, in whole or in part, without the Company's prior written permission, except that the foregoing does not apply to your own User Content (as defined below) that you legally post on the Site."

Why dos Erik Ribsskog publish " The wall " from 2 International hunt for the truth about the murder of Martine Vik Magnussen" AT HIS HOMEPAGE ?? http://johncons.trykker.com/2008/03/ When I write something here its not ment for Ribsskogs homepage..
Report

http://www.facebook.com/group.php?gid=12298048222&ref=mf

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).