Monday 24 March 2008

Norge 2. (In Norwegian).

Og politiet følger ikke spillereglene i samfunnet virker det som.

Dem bare driver med noe sånn korrupt råtten dritt.

Og pressen, dem virker det som, driver å sensurerer nyheten.

Så dem er en gjeng med landsvikere hele gjengen, både pressen og politi.

Og for å ta familien min, så tror jeg faen de er sammensvorne med politi eller noe,
med noe sånn dritt.

Faens forpulte drittgjeng.

Familien sammensverger med politiet.

Dem har sikkert fått noe blodpenger.

Tror politiet at dem kan drepe meg, fordi om dem har betalt familien min blodpenger eller?

Dem er en gjeng med inneslutta, ureflekterte, tankeløse drittsekker og horer, så om politiet samarbeider med dem, så er de sikkert på bølgelengde.

Men jeg driter i hva de driver med.

For jeg vet at man har rettigheter, og da er det meningen av at alle i samfunnet skal forholde seg til det.

Så hvis politiet klarer å skjønne det, så er de så dumme, at det må være noe feil med opptaksprosedyrene til politihøyskolen.

Og hvis de ikke er enig i dette med at folk har rettigheter osv., så burde de ta det gjennom statsapparatet, og så foreslå i FN, at menneskerettighetene burde reduseres.

Så hva det er som er problemet, det skjønner ikke jeg.

Annet enn at problemet er at myndighetene ikke holder seg til spillereglene i samfunnet.

Familien min, dem skal jeg ikke si noe fra eller til om.

For jeg har ikke noe rettigheter ovenfor familie/slekt/venner.

Så hvis de svikter meg, så kan jeg ikke gjøre noe med det, for jeg har ikke noe krav på hjelp fra dem.

Men det spørrs om dem driver å gjør noe mer mot meg da, hvis de driver å aktivt motarbeider meg, i tillegg til å svikte meg.

Da får jeg vel vurdere det med tid og stunder.

Men hvis jeg har jo ikke noe rett til å få hjelp av dem.

Men av myndighetene, så har man vel rett til å få hjelp.

Da har man rettigheter osv.

Så det er det jeg reagerer på, at myndighetene driver å fucker med rettighetene mine.

Det har dem ingen som helst rett til.

Dem eier ikke landet dem.

Det er like mye mitt land, som dems land.

Så sånn horete fucking med folks rettigheter, det hører hjemme i diktaturer og politistater.

Så da er vel Norge på lik linje med Nord-Korea og Iran, eller hvem det er.

Så det må jeg si er veldig imponerende av myndighetene i Norge.

Så det må jeg si at jeg er veldig imponert over.

Fy faen.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).