Thursday 20 March 2008

Krig i Norge 77. (In Norwegian).

rumba skrev:

20 mars, 2008 klokken 12:45 e

Dette er noe av det mest vanvittige jeg har lest på en stund. Og sannsynligvis det mest private jeg har sett på en åpen nettside noen gang. Det er ganske utrolig at noen legger ut sånt helt åpent.

>Ja nå er dette vel en sak mellom meg og søsteren min.

En sak som har ligget helt åpent på nettet til innsyn for hele verden siden 22. januar…

>Uten at jeg mener å være uhøflig med det, jeg vil ikke at noen skal blande inn personlige ting, sånn at jeg får enda en blogg slettet.

Nei, pass for all del på ikke å si noe personlig. Det kunne jo hende at noen leste det…



johncons skrev:

21 mars, 2008 klokken 01:20 e

Dette her er i forbindelse med beskyldninger som har kommet mot meg, om misbruk av søsteren min.

Og det har jeg lov å forsvare meg mot.

Så om jeg legger det her, så er det en sak mellom meg og søsteren min.

Og søsteren min og ste-søsteren min, har også kommet med beskyldninger om faren min, og rektoren på barneskolen på Berger.

Så at jeg ønsker å få klarhet i hva som egentlig har foregått her, det synes ikke jeg er så merkverdig.

Og det er også mye annet rart som har foregått, som søsteren min og stesøsteren er svar skyldig for.

Så jeg gjerne at dette blir tatt opp i en ordentlig sammenheng, det hadde jeg vært den første til å støtte.

Så det har jeg ingenting i mot.

Nå har det seg sånn, at søsteren min, ikke vil være registrert som ‘friend’ engang, på Facebook-siden min.

Og det har også vært veldig mye løgn osv. oppigjennom årene.

Så at jeg prøver å få noe lys på det, det ser jeg på som hensiktsmessig, fordi disse løgnene er ting som ødelagt for forholdet mitt til familie osv. oppigjennom årene.

Så å få dette fram i dagen, det er jeg den første til å støtte.

Så det er derfor jeg prøver å få noe klarhet og lys rundt dette.

Så har jeg forklart mer om det.

Og hvis det er noe jeg burde forklare mer kokret, så kan jeg sikkert gjøre det og, selv om det er litt rart, siden det personlig mye av dette, men jeg kan i hvertfall forklare sammenhengen.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://johncons.trykker.com/2008/01/22/149/#comment-62

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).