Sunday 27 July 2008

Er det fortsatt noe med Tyskland? (In Norwegian).

Resursbruk

Skrevet av En ikke-Turgåer 28.07.2008 kl. 03:47

Dette har sikkert blitt nevnt allerede, men turgårere, derav betegnelsen, går gjerne 12-18 timer hver dag, og overnatter i telt.

Tviler på at purk gidder å bruke så mye tid & krefter på det.

Dårlige forhold for å lande med Helikopter betyr at de ikke kan lande rett ved siden av, og da gidder de ikke.

Forsvaret har null problemer med å skremme noen Vernepliktige og Befal opp der for å grave flyet og folkene ut for hånd.

Purken har vel annet å gjøre på.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

Er det fortsatt noe med Tyskland?

Skrevet av cons 28.07.2008 kl. 07:45

Hei,

politiet kan ikke bare si, at de kan ikke gjøre jobben sin (fjerne likene), fordi de 'har vel annet å gjøre på'.

Jeg husker da jeg jobba som leder på Rimi.

Jeg kunne ikke si til sjefene mine.

Kanskje de kom innom butikken, også spurte de, hvorfor melka ikke var fyllt opp.

Jeg kunne ikke si, 'jamen det var så mye annet å gjøre, så derfor tok det 2 år, før jeg fyllte ut melka'.

(Som politiet sier).

Sånn kan man ikke si.

Jeg kunne kanskje ha venta med å rydde lageret f.eks.

Hvis det var et lagerrom, som lå sånn til, at det nesten aldri ble brukt.

Da kunne jeg ha venta i to år, med å rydde lagerrommet, for å ta et eksempel.

Men hvis det var noe, som man fikk klage på.

F.eks. å fylle ut melka, eller sette opp brøda, eller andre ting, f.eks. hvis det var rotter i butikken, så måtte man ringe skadedyrkontroll-firma.

Man kunne ikke la noen rotter, fly rundt i butikken, i to år, og si til distriktsjefen, 'ja men det var så mye annet å gjøre, så jeg hadde ikke tid å ringe skadedyr-firma'.

Det går ikke ann.

Man må prioritere sånnt.

Selv om det er viktig å sette opp brøda og melka.

Hvis ei gammel kone snubler i et teppe, i butikken, og ligger rett ut, og har skada hue.

Da må man ringe sykebil.

Man kan ikke si at det er viktig å sette opp melka.

Sånn må alle priotere.

Hvis det er veldig mange viktige ting, som man ikke kan utsette.

Og man ikke klarer å få gjort alle tingene, som ikke kan utsettes.

Da må man ringe sjefen sin, i mitt tilfelle distriksjefen, og forklare at du trenger hjelp, fordi alle var syke, så du må sitte i kassa selv.

Da må du ringe noen å få hjelp.

Så hvis politiet i Rondane, ikke klarer å få tid til å gjøre jobben sin.

Så må de ringe til Oslo, eller hvor de ringer, å forklare.

Og da er det de i Oslo sin feil, hvis de ikke hjelper, da er de informert, så da ligger ansvaret der.

Sånn er det vanligvis dette skal fungere.

Så jeg kan ikke skjønne at slikt, organisasjons-drift, skal være noe anderledes for politiet.

Det tror jeg neppe.

Det kan jo være, at dette er noe symbolskt, mot tyskerne.

En slags hevn, for hva tyskerne gjorde under krigen.

Og at de derfor trenerer dette.

Kanskje man på sentralt hold, har sagt at det er greit, å la de f.eks. de jævla naziene ligge der.

Det er mulig.

Men det blir vel i såfall politikk.

Dette skal ikke jeg si sikkert.

Det er jo også i Tyskland, noe som heter det bayeriske Illuminati, som visst også driver med mye tull og faenskap.

Så det er nok noe med Tyskland, i hvertfall med Bayern, men hva det er, det skal ikke jeg si sikkert.

Om det her Illuminati-greiene, er i hele Tyskland, eller bare i noen få deler, det skal ikke jeg si sikkert.

Men ved Berlin, så har de jo en by, som har et navn, Witgenstein, eller noe?

Den kalles bare Luther-stadt, nesten, altså Luther-byen.

Det så jeg stod på skiltet på togstasjonen, når toget jeg tok til Berlin, i 2005, kjørte forbi.

Så om det er noe greier, rundt 2. verdenskrig, eller også noe muligens noe med det her Illuminati-greiene.

Jeg husker, da jeg ba den norske ambassaden i London, om hjelp, i forbindelse med arbeidssaken, mot Arvato/Microsoft, i Liverpool, i fjor.

Da ble ambassaderåden, hva het hun da, Øvermo, hun sukket, og hørtes ut som hun ble redd og tafatt, da jeg fortalte henne, at Arvato, var eiet, av tyske Bertelsmann.

Da var det amerikanske Microsoft, engelske Arvato Services Ltd, og tyske Bertelsmann, som var innvolvert.

Og da virka det for meg, som at ambassaderåd Øvermo, feiga ut.

At da turte dem ikke å hjelpe meg, enda jeg forklarte, at det virka for meg, som at damer fra Norden, ble misbrukt der, osv.

Så jeg synes ambassaden kunne ha hjulpet, med å finne ut hva som hadde foregått.

Men dengang ei.

Så jeg lurer på om det kan ha vært det her bayeriske Illuminati, som ambassaderåden var så redd for?

Er det derfor engelskmennene, ikke liker tyskere, fremdeles vel, eller 'krauts', som de blir kallt.

Er det noe i forbindelse med Illuminati?

Hvem vet.

Ikke vet jeg, men jeg har skjønt at noe er i hvertfall galt, så jeg lurer.

Om f.eks. denne treneringen, med å hente likene av de tyske soldatene, ned fra vidda.

Om det kan være noe slags hevn, for at det tyske, eller bayeriske Illuminati, driver å tuller med norske interesser, i utlandet, og kanskje i Norge og.

Eller om det kan være en slags hevn, for 2. verdenskrig da, som vel ligger oppe i dagen, som et mulig motiv.

Eller, er det bare inkompetanse, fra et Emo eller Generasjon X-politi, som ikke vil gjøre drittjobbene selv?

Eller er det bare en lat eller inkompetent politisjef?

Ikke vet jeg, men det er mange muligheter.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html?commentId=2123191#comment_2123191

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).