Sunday 27 July 2008

Om tyveri av rettigheter og HV osv. (In Norwegian).

RE: Emo-cops?

Skrevet av Fetter Anton 27.07.2008 kl. 10:26

Snakker vi gjenntakelser her?

Det tragoske er jo at psykiatrien ikke tar tak i dette.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 10:45

Ja,

hvis noen dobbeltposter på Dagbladets kommentarsystem, da er det rett til Gaustad med dem.

Av og til, så lurer jeg på hva som driver folk, til å skrive kommentarer på debattforum.

Det er tydelig at det er et mønster her.

Finn alle mulige ting å angripe Erik Ribsskog for, for å diskreditere det han skriver.

Så er spørsmålet hvem dette er, som står bak dette, som synes organisert.

Politiet, da vel antagelig overvåkningspolitiet, er mitt tips.

Jeg har lest på Xiandos blant annet, at de er aktive på forum som dette.

'Consider "street theater" as an example. Street theater refers to a form of harassment where a group of torturers act out little skits, either literally on the street or on the internet, in the media, etc., intended to harass and disturb an individual or to otherwise modify the victim's behavior. So if a group of people act out "street theater" to a random person to disturb him or her then, while this might be a crime, I would not necessarily call it mind control. It is when surveillance is combined with the "skits" to both track a person over time for harassment and to obtain personal information about a person to be used in the harassment that I would say a mind control operation is being carried out.'.

https://en.xiandos.info/Part_I:_Motives_for_Mind_Control

Xiando sier at dette, denne organiserte trakasseringen, mot meg, som foregår her på Dagbladets kommentarsystem, og andre steder på nettet, er en såkalt 'Street Theater' operasjon.

Det er en type mind-control, ifølge Xiandos sider.

Så kan man lure på, hvem som ønsker å prøve å kontrollere meg, med hjelp av mind control.

Ja, jeg får lese mer på Xiandos sider da.

'Of course there are many sorts of mind control operations, but they all tend to have this sort of feedback setup: violate a person with extreme surveillance and use that surveillance information to target the influencing.'.

Noen vil påvirke, altså redusere, min inflytelse.

Ved å skrive kommentarer osv., for å få folk til å mistro meg.

Hvem ønsker dette?

Vel, jeg har hørt, at jeg har blitt brukt som 'target guy' av myndighetene, da vel politiet, mot da sikkert mafia osv.

Så det er nok politiet, som vil dekke over dette, ved å bruke 'Street Theater' operasjoner, altså mind control, på internett.

Det er mitt tips.

Så vennligst fjern pølsefingrene fra tastaturet, og ring heller sjefen deres, og si at de skal gi tilbake Erik Ribsskog rettighetene hans, som dere har stjålet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av stein tjallesen 27.07.2008 kl. 10:38

jeg foreslår at du anskaffer deg ett skytevåpen slik at du kan takle en konfrontasjon med mafiaen bedre. ak47 er ett våpen som har en fantastisk effekt på mafia. det er ikke politiests oppgave og blande seg i private saker så dette ordner du nok selv

mvh

stein tjallesen

mvh

bjarte

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 10:52

Jeg er i HV, så jeg er vant til å ha automatvåpen i leiligheten.

Men, jeg skjønte ikke hva det her mafia-greiene var, så jeg dro til utlandet, for det hjelper vel ikke noe å ha AG i leiligheten, når man er ute i byen, for å handle i butikker, og andre ting.

Alstå, det er politiets oppgave, å beskytte og tjene borgerne.

Det er min oppgave, å stå opp for mine rettigheter.

Jeg har aldri gjort noe kriminelt, så hvorfor jeg har fått noe mafia etter meg.

Jeg regner med, at politiet har brukt meg som target guy lenge, og gjennom høye sjefer i Rimi, plassert meg, i butikker hvor det har vært problemer, med mafia e.l.

Og så har de prøvd å få det sånn, at jeg får de etter meg.

For å spane på meg, og prøve å finne ut mer om de.

Sånn tror jeg det er.

Hvis det er mafia, i Norge, som vanlige folk kan bli forfulgt av.

Så burde vanlige folk få vite dette.

Man kan ikke vente at en vanlig person, som meg, skal vite hvordan man skal takle slikt, hvis det ikke finnes informasjon rundt dette.

Jeg er også bekymret for tilstanden i landet, når slikt kan foregå.

Så å forvente at en person, som ikke vet noe om dette mafia-greiene, skal ordne opp i slikt selv, det synes jeg er litt for drøyt.

Norge er ment å være et åpent og demokratisk samfunn.

Og hvis det er mafia i Norge, så har folk i Norge rett til å få vite hva som foregår.

Det er i hvertfall min mening.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html?commentId=2121917#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).