Sunday 27 July 2008

Mer om New World Order-avataren til debattant JensPetrus, på Veggavisen. (In Norwegian).

Som vi ser, på dette skjermbildet, så brukte JensPetrus, på Veggavisen, en 'New World Order'-avatar, med noe dna eller blodtype-greier, ved siden av teksten 'New World Order', da han skrev den aktuelle posten, om Märtha, om at hun sugde som en søpplebil i Bergen omvendt, eller noe.

Skal jeg se om jeg finner det skjermbildet:



Noen veldig skeptiske folk, vil kanskje tro, at det er jeg som har lagt på 'New World Order'-avatar, på bildet, og at JensPetrus, egentlig har hatt koffert-avatar, hele tiden, som han har i tråden nå. (Se tråden lenger ned i denne tråden).

Men, grunnen til at jeg tok en skjermkopi, av hva JensPetrus sa, i den tråden, var at det virket som at han visste noe intimt, nærmest, om prinsesse Märtha.

Kan det ha vært slik, at prinsesse Märtha, har vært i New World Order (eller Illuminatis) hender?

At de altså har hatt kontroll på prinsessen, og utført støvsuger eller søplebil fra Bergen -lignende aktiviteter med henne?

Det kan nesten virke sånn.

Hvorfor skulle ellers JensPetrus skrive dette.

Var det ikke litt merkelig dette, at Rimi-Hagen, ga prinsessen en hingst?

Er ikke det en litt rar gave å gi en prinsesse?

Traff ikke prinsessen, en gift eller skilt engelskmann, og startet et forhold med han?

Har det vært noe slags mafia-greier involvert?

Jeg har jobbet i Rimi i 12 år selv, og vet at noe er galt i det firma.

Om det er med Rimi-Hagen, eller ikke, det vet jeg ikke, men det kan nesten virke sånn.

Han sendte meg en kulepenn, i 2001, da jeg vant Rimi driftskonkuranse, som butikksjef.

Og et brev, som var slitt i bretten, så det var et avlangt hull i brevet.

Dessuten, sa hun som hadde ansvaret for Rimi parkeringsplassene, i kjelleren under rimi-leilighetene i Waldemar Thranes gt. 5, på St. Hanshaugen i Oslo.

Hun dama, fortalte meg, i 1998, at Rimi-Hagen, eller Stein Erik, som hun sa, hadde lovt 2 parkeringsplasser i kjelleren, bort til to gutter, som egentlig ikke jobba i Rimi, men som bodde i W. Thr. gt. uansett, virket det som.

Var dette selskapsguttene, til Rimi Hagen?

Jeg husker jo at min tidligere butikksjef, på Rimi Bjørndal, Kristian Kvehaugen, sa at han trodde Rimi Hagen var homo, pga. måten han smilte.

Det husker jeg godt at Kristian Kvehaugen sa, fordi han gamle butikksjefen min Kristian, han sa, at han hadde hilst på Rimi Hagen, på noe butikksjefmøte, på fjellet, i 1997, kan det kanskje ha vært.

Da var jeg bare assistent, så jeg fikk ikke lov å være med.

Men da hadde ikke Rimi Hagen svart engang, til Kristian, da Kristian tilfeldigvis møtte Rimi Hagen og dem, og Kristian Kvehaugen, fra Hallingdal, hilste høflig og sa hei da.

Og da svarte ikke Rimi Hagen, enda han Kristian, hadde vel jobbet i Rimi i 20 år eller noe kanskje, hva vet jeg, og var en litt eldre kar, i 60-åra kanskje.

Så det var vel litt uhøflig.

Og seinere, da jeg ble butikksjef, i 98, så fikk jeg Jan Grårud, som distriktsjef, i 1999, og da lurte han på hvem jeg hadde som butikksjef, før jeg ble butikksjef selv.

Og da nevnte jeg Kristian Kvehaugen da, på Bjørndal.

Og da nesten spytta han Jan Grårud, og sa føj.

Noe sånt.

Så noe må ha foregått.

Det er noen puslespill-biter som jeg serverer nå, så kanskje andre har andre puslespill-biter og kan lage noe fornuft ut av dette.

Det står mer om e-post osv. til Stein Erik Hagen, på blogg osv.


New World Order-link

Men hvis man kikker i den nevnte tråden, fra Veggavisen, hvor jeg så, at JensPetrus, hadde en New World Order-avatar.

(Jeg skjønner vitsen med JensPetrus nicket, at han skal være han fra Skomakergata, og han ble det jo vitsa med, på Åpen Post osv., at han var pedo osv. Bare sånn for å ta med det og, at det nicket nok er noe vitsing, eller noe, med noe pedo greier.

Det er nok mulig).

Men men.

Men jeg skrev da en link, til New World Order, i den tråden.

Fordi jeg visste egentlig ikke da, hva New World Order var.

For det er vel ikke så offisiellt, dette med New World Order.

Og jeg var ikke så vant til å diskutere på Veggavisen, jeg hadde alltid diskutert på VGD, tidligere, før jeg ble bannet der, da jeg skrev om problemene da jeg jobbet i Rimi, i VGD tråden, 'Norge er ikke som du tror', som vel også skal finnes på blogg.

Så jeg hadde ikke lagt merke til den New World Order avataren før da.

Men da jeg så den, da han skrev det stygge om Märtha, eller hva det var.

Da skjønte jeg, at her må det være noe sånn sub-kultur greier, som var ute og gikk, tenkte jeg.

Så jeg tenkte at jeg fikk jo se, hva denne New World Order subkulturen, var for noe.

Og da fant jeg linken.

Men jeg var litt uvant, med Veggavisen sitt diskusjonsforum, så linken skulle vel vært på slutten av posten, men den havnet på begynnelsen av posten.

Skal jeg se om jeg får tatt et skjermbilde, dette er vel enklere å skjønne, hva jeg mener, fra et bilde, vil jeg tro.

Skal vi se.

Her fikk jeg tatt et skjembilde av denne linken:



Så dette burde hjelpe å vise, at dette med New World Order-avatar, fra JensPetrus på Veggavisen, ikke er noe jeg har funnet på, men at det nok er noe undergrunn New World Order-greier, som foregår.

Jeg tror egentlig ikke at det burde være så mye tvil om at det er noe slikt som foregår.

Og her har jeg også tatt med en kopi av den aktuelle delen, av tråden på Veggavisen, en kopi fra i dag, hvor JensPetrus har koffert-avatar, men det skulle i hvertfall være mulig å se, at jeg la inn den New World Order-linken der, siden jeg at JensPetrus brukte New World Order-avatar.

Bare for å forklare mer om dette, i tilfelle det var noen som lurte mer på dette med den New World order avataren osv.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den aktuelle delen av den nevnte Veggavisen-tråden:


02/11/2007 12:39



JensPetrus
Avdelingssjef

Innlegg: 1501
Ble medlem: 18/02/2006

Svarte og hvite hull?

Om noe, så er Märtha mer som en støvsuger (eller en slik stor bossugbil som de har i Bergen) baklengs.

Topp : Bunn


02/11/2007 12:40



lendbor
Konserntrainee

Innlegg: 632
Ble medlem: 05/10/2004

"It is more convenient to follow one's conscience than one's intelligence, for at every failure, conscience finds an excuse and an encouragement in itself. That is why there are so many conscientious and so few intelligent people." (Nietzsche)

-------------------------
It is more convenient to follow one's conscience than one's intelligence, for at every failure, conscience finds an excuse and an encouragement in itself. That is why there are so many conscientious and so few intelligent people. (Nietzsche)

Topp : Bunn


02/11/2007 12:49



cons
Heltidsansatt

Innlegg: 406
Ble medlem: 01/09/2007

Ja, nå har jeg drivi og har pussa tenna osv.

Så tenkte jeg litt på hvordan jeg skulle utdype den forrige posten, så og si.

Jo det første jeg tenkte var jo at, hun har jo på en måte solgt prinsessetittelen og ærbarheten sin som en h*re.

Dette er ikke personlig altså, jeg kjenner ikke noe til (ex)-prinsessen personlig.

Men for å 'ta den helt ut', som vel til og med også jenter sier i Norge for tiden, mener jeg å huske å ha lest.

Så mens jeg dreiv og pussa tenna da.

Så tenkte jeg på at (ex)-prinsessen har jo alltid så sterkt, fast blikk og blanke øyne har jeg inntrykk av.

Så for å ta den helt ut som sagt, så lurte jeg på om Märtha kanskje er det man på engelsk kaller en 'sl*t'.

Det vil si at hun er like 'lysten som en mann' da, hvis jeg har klart å oversette det rett, siden jeg skulle forklare mer om det med den forrige posten og rødmingen osv.

Og det er vel litt snodig, og verdt å ta opp, hvis det er tilfelle, fordi hvordan er det kvinner blir det da?

Topp : Bunn


02/11/2007 12:57



solmull
Avdelingssjef

Innlegg: 1781
Ble medlem: 15/11/2006

Originally posted by: cons

Originally posted by: Professor


KOKOOOO [IMG][/IMG]

...



Hör ni gjökorna?

Var det ikke det Fleksnes sa?



koko koko....

så her er jeg rett og slett i selskap med "den overlegne rasen"? Ikke dårlig til å være meg..


Originally posted by: Professor
Hva har det med saken å gjøre?

Kvinner som løper med ulver,myter og fortellinger om villkvinne-arketypen

Det står også i innledningen:
Estes viser oss hvordan vi kan bringe våre tapte kvinnelige instinkter opp til overflaten igjen, og advarer mot farer for dem som lever i en egen drømmeverden.

og advarer mot farer for dem som lever i en egen drømmeverden




Poenget er nettopp det at denne boka bruker eventyrene for selvutvikling!
Nettopp for at vi IKKE skal leve i en falsk drømmeverden, men lære oss selv å kjenne

Hvis alt dette er ukjent for deg, så forstår jeg jo dine fordommer overfor Märthas skole? Men vær klar over at de fleste "fordommer" vi mennesker har overfor hverandre, består i mangel av kunnskap

solmull

Edit: Jeg innser at noen menn er så "smale" i sitt intressefelt, at en ikke burde diskutert med dem"

-------------------------
"Vi ser ikke tingene som de er. Vi ser dem som vi er." - Anaïs Nin -

Redigert: 02/11/2007 kl 13:04 av solmull

Topp : Bunn


02/11/2007 13:11



Birgitta
Avdelingssjef

Innlegg: 1503
Ble medlem: 31/12/2005

Angels
http://en.wikipedia.org/wiki/Angel

Maimonides and rationalism
In the Middle Ages, some Jews presented a rationalist view of angels that is accepted by many Jews.

The rationalist view of angels, as held by Maimonides, Gersonides, Samuel Ibn Tibbon, etc., states that God's actions are never mediated by a violation of the laws of nature. Rather, all such interactions are by way of angels. Even this can be highly misleading: Maimonides harshly states that the average person's understanding of the term "angel" is ignorant in the extreme.
Rather, according to Maimonides, the wise man understands that what the Bible and Talmud refer to as "angels" are actually metaphors for laws of nature, or the principles by which the universe operates. This is explained in his Guide of the Perplexed II:4 and II:6, and differs from the more widespread perception of angels in the Torah.

II:4
"...This leads Aristotle in turn to the demonstrated fact that God, glory and majesty to Him, does not do things by direct contact. God burns things by means of fire; fire is moved by the motion of the sphere; the sphere is moved by means of a disembodied intellect, these intellects being the 'angels which are near to Him', through whose mediation the spheres [planets] move....thus totally disembodied minds exist which emanate from God and are the intermediaries between God and all the bodies [objects] here in this world."

[edit] Christian views



Det kan vel tenkes at sannheten om "engler" ikke er sagt en gang for alle .
En vet jo at vitenskap er i utvikling , og at forståelse av naturfenomen forandrer seg . Det er ikke sikkert at vitenskapen og religion er så "fjernt" fra hverandre ...?
Kanskje en dag kan vi forklare mer enn i dag ?

Redigert: 02/11/2007 kl 13:17 av Birgitta

Topp : Bunn


02/11/2007 13:14



Zebulun
Direktør

Innlegg: 6460
Ble medlem: 03/11/2004

Zombies
http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie

-------------------------

Topp : Bunn


02/11/2007 13:24



cons
Heltidsansatt

Innlegg: 406
Ble medlem: 01/09/2007

New World Order

Originally posted by: Birgitta

Angels

http://en.wikipedia.org/wiki/Angel



Joda, men det kan vel ikke regnes som dokumentasjon for feltet: å undervise om hvordan man prater med engler, kan det det da?

(Forresten når jeg kikka på tråden her nå nettopp, så kom jeg på en link jeg hadde lest angående
illuminati og New World Order, ettersom det å vite ikke personlige i forbindelse med avatarer og debattanter, vel er greit å vite, ettersom det med avsender og mottaker av budskap, vel er relevant innen det meste av kommunikasjon.

Men dette er altså ikke ment personlig i det hele tatt mot noen, og grunnen til at jeg tok det med i denne posten er bare fordi jeg kom på det akkurat nå, og har ingenting med den jeg svarer i denne posten å gjøre.

Så jeg håper dette er greit, siden jeg er trådstarter, og skal drive å oppsummere og sånne ting, så tok jeg en liten oppsumering her på slutten av denne posten samtidig, så håper det er greit!).





http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=130&threadid=38451&STARTPAGE=3&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).