Saturday 26 July 2008

Noen på Dagbladets kommentarsystem tror at jeg har venner i underverdenen. (In Norwegian).

Emo-cops?

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 03:46

Jeg lurer på om politiet vi har nå for tiden, er Generasjon X-, eller Emo-, politiet?

Det virker i hvertfall for meg som at politiet er så redd for de kriminelle, så de har brukt meg, som en såkalt 'target guy', og tullet rundt med meg da, ettersom de er redde for å gjøre møkkejobbene selv, virker det som.

Så om da, dette Emo-politiet, ikke klarer f.eks. å gå opp på vidda, om vinteren, med ski og pulk osv., og fjernet disse likene.

Slik som militæret vel ville ha gjort.

Og de kunne vel brukt snøscooter da.

Det er sikkert muilg å lande helikopter der og, det er sikkert bare en dårlig unnskyldning.

Når turgåere klarer å komme seg dit, da må vel politiet klare å komme seg dit også.

Istedet lar altså politiet møkka-arbeidet ligge, i årevis.

De får prøve å fucke opp en vanlig person nok, til at den personen gjør det da.

Sånn de gjør med target guys, så kan Generasjon X-politiet, bruke 'mind control' til å få noen vanlige sivile, til å gjøre drittjobben, sånn som det virker som at de har gjort med meg.

Så får jeg ønske lykke til, og at jeg får håpe at jeg ikke sårer følelsene til politiet så mye, at de begynner å gråte, når jeg skriver dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av vidkun 27.07.2008 kl. 04:25

ookeyy....jævla agurk-folk....

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av Søppel 27.07.2008 kl. 05:20

Tidenes innlegg!!! Gratulerer Erik...

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av vonbert 27.07.2008 kl. 06:11

Herr Ribsskog,

Jeg tror ikke dine venner i underverdenen setter pris på at du poster her.

Jeg vet kor bor do.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 06:30

Hei,

er dette en trusel?

Jeg poster hvor jeg vil.

Jeg har ikke noen venner i underverdenen.

Jeg tror faktisk ikke jeg har noen venner i det hele tatt, hvis jeg tenker meg om.

Det virker i hvertfall ikke sånn.

Så det kan godt hende at dette skyldes at jeg er forfulgt av 'mafian' ja, som jeg overhørte, på Rimi Bjørndal i 2003.

Hvis ikke de har tatt ned mafian nå da.

Hva vet jeg.

Ingen har fortalt meg noe som helst, siden jeg overhørte dette, i 2003, så hva man skal stole på, og vite hva som er reellt, og hva som eventuellt er tull, fra noe overvåkningspoliti etc., som vil holde meg i uvitenhet, det er vanskelig for meg å si.

Men jeg minner om, at politikerne, alltid sier i taler osv., at vi lever i 'et åpent og demokratisk samfunn'.

Og når jeg har jobbet som butikksjef, i Rimi, så har jeg lært hva 'åpenhet' betyr, når det gjelder kommunikasjon/samarbeid.

Det betyr at man skal ikke holde ting hemmelig.

Så hvis politiet, holder ting om underverdenen hemmelig, så lever vi ikke i et åpent og demokratisk samfunn.

Da lever vi i en politistat, eller et diktatur, da.

Plutokrati kanskje?

Hvem vet.

Jeg vet i hvertfall at det er noe som foregår, bak scenen, som det ikke er åpenhet om, fra politiet og myndighetene.

Så folk blir ført bak lyset, er min mening.

Og politiet lar vel disse i underverdenen herje fritt, og gjør vel ikke stort annet, enn å dekke over hva som har skjedd, i ettertid.

Det er i hvertfall mitt inntrykk.

Og at jeg nå er offer, for en sånn tåkelegging/dekkoperasjon, og at det derfor brukes trakassering etc. mot meg, på internett osv., for å få meg til å holde kjeft om hva som har skjedd, siden det ikke passer overens med myndighetenes planer for å dekke over hva som foregår/har foregått.

Så hvis jeg får vite hva som har foregått, og får kontroll, så skal jeg gå rettsak mot politiet og myndighetene.

Så vi får se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).