Saturday 26 July 2008

Melding til Viggo (Snoghøy, skiftet navn til Snowhill i USA, virker det som), sønnen til Haldis, som har vært sammen med fattern, siden 1980. (N).

Heisann Viggo,

det er Erik Ribsskog her, sønnen til Arne, som er sammen med moren din.

Pia fortalte meg, for noen år siden, at du var i USA, hos en dame, som en slags gigolo.

Så jeg lurte tilfeldigvis på, om noe var galt da, i forbindelse med dette.

Så så jeg også at noen med brukernavn 'Haldis Brekke' skrev kommentarer, til videoene dine, på YouTube.

Og moren din heter jo Haldis Humblen.

Og denne 'Haldis Brekke' skrev på perfekt amerikansk-engelsk.

Så jeg lurte på om alt var som det skulle være der borte i USA.

Vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det stod at det var krav å laste opp bilde her på denne siden, og jeg har vel ikke akkurat noe bodybuilder-bilde av meg selv.

Så hvis nicket mitt blir sperret, så er det også eventuellt mulig e-post til eribsskog@gmail.com




http://muscleinside.dk/

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).