Saturday 26 July 2008

Norge er i teorien ment å være et fritt og demokratisk samfunn. (In Norwegian).

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops?

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 07:40

Hei,

har du noe fobi mot linjeskift eller?

Men uansett.

Altså, hvis man, som meg, har overhørt, at man har 'er forfulgt av mafian', i 2003.

I 2005, så ble jeg jaget, av noen som skulle drepe meg, fra gården til onkelen min, i Larvik.

Og seinere i 2005, så overhørte jeg at hadde blitt brukt, i noe som het 'the game'. I Walton, i Liverpool, så overhørte jeg det.

Og i år, så overhørte jeg, at jeg har blitt brukt som 'target guy'.

Det har også vært problemer, da jeg jobbet på Microsoft sin produktaktivering, her i byen, frem til for et og et halvt år siden.

Det har også vært problemer med at Kripos driver å lyver osv., og at spes.enheten, justisdep, smk, sivilombudsmannen osv, dekker over.

Det har også vært problemer, med at politiet i LIverpool, lyver, trakasserer, kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', mm.

Det har også vært problemer med å få arbeidsrettsaken, mot Arvato/Microsoft, gjennom rettsystemet.

Det har vært problemer med Law Society, LSC, Citizens Advice, osv, osv.

Jeg får bare henvise til blogg. (www.johncons-mirror.blogspot.com).

Det var problemer med at man ble behandlet som en slave, med trakassering fra ledere, og ulovlige ledelsesmetoder, som straff, på Arvato/Microsoft-aktiveringen.

Det har vært problemer med Fylkesmannen i Oslo og Akershus, når jeg har søkt om Fri Rettshjelp, for å få hjelp av advokat, til å hanskes med de nevnte problemene.

Så hvis jeg, etter at dette, og det er sikkert mer jeg har glemt.

Hvis jeg etter dette, skal sitte hjemme, og bare late som at alt er i orden, og glemme det som har skjedd.

Å oppføre seg som en struts, vil jeg si.

Jeg vet ikke hva som er logisk jeg.

Prøve å oppføre seg som en struts, med hodet under jorda, og late som at ikke noe er galt.

Eller, prøve å si fra, at man ikke får noe hjelp av myndighetene, til å finne ut hva disse nevnte problemene egentlig skyldes.

Men at man blir overvåket, og uansett hva man gjør, så er det noen som kødder med en, sånn at man ikke får tilsendt kopier av vitnemål og attester osv., fra Norge.

Som jeg ville ha trengt for å fått en ordentlig jobb.

Og det er jo uholdbart, sånn det er nå, at jeg vet at noen i underverdenen, som han andre kollegaen din, eller hva han var, her på kommentar-systemet, refererte til den her 'mafian' som.

Det er vel uholdbart, at man skal overhøre, og få meldinger tilsendt om, at man er forfulgt av noe 'mafian'.

Når man ikke vet engang, hva den her mafian egentlig er.

Og hvis man leser i aviser osv., som jeg alltid har gjort, hver dag, så står det ikke noe om dette.

Så skal jeg sitte her, og late som alt er bra, og ikke skjønne noe av hva som foregår, når jeg vet at det er noe såkallt mafia-greier, som foregår.

Jeg tror ikke det er noe særlig smart, å late som at man er en struts, og bare late som at problemene ikke finnes, når det er sånne alvorlige saker som foregår.

Sånn er det i hvertfall at jeg ser det.

Så får andre se det hvordan de ønsker.

Men jeg vil gjerne forbeholde meg retten, til å klage på politiet og myndighetene, som ikke opplyser folk om hva som foregår, for det synes jeg er uholdbart, i et såkallt åpent og demokratisk samfunn, som Norge i teorien skal være.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).