Thursday 19 March 2009

Jeg skjønner nå hva som skjer. (In Norwegian)

Og det er at politiet eller noe slags myndigheter.

De flytter meg inn i jobber, hvor det er noe 'mafian'/'mob' osv.

Og så venter de på at jeg skal bli tullet med da, av det her mob-greiene.

For jeg er så streight og sånn.

Så det er det de skal nå igjen.

Politiet da sikkert.

De vil ha meg inn i det firmaet, hvor de Arvato-jentene begynte etter at de jobbet på Microsoft.

Som noen slags 'target-guy' eller 'spion' eller noe.

Sendt inn av myndighetene.

Inn i firmaet hvor det er 'mob'.

Sånn tror jeg det funker.

At jeg blir brukt, mot min vilje, som noe 'spion' mot noe 'mob'.

Av myndighetene, som tuller, sånn at jeg ikke kan få noen andre jobber.

Så jeg har ingen mulighet til å ha et vanlig liv, for uansett hva jeg gjør, så kommer myndighetene til å dytte meg inn i noe 'mob'-reir.

Og jeg er ingen politi-type, eller noe sånt.

Jeg vil bare ha mitt eget liv jeg.

Det er sikkert derfor Skodvin i Rimi ikke svarer meg ordentlig, og har begynt å jobbe i en IK-mat stilling, internt i Rimi.

Det er fordi at hun har plassert meg i butikker da, som det har vært mob i.

Jeg tror til og med dem har plassert meg i butikker, og så sendt inn mob seinere.

Litt forskjellig.

Og også hun Irene Ottesen, tror jeg kan ha vært noe sånt.

Men dette er New World Order, som kødder med meg.

Jeg har ingen interesse av å drive med sånt, jeg vil bare ha et vanlig liv jeg.

Så det er her er helt ulovlig.

Så jeg skal la de folka her få ta konsekvensene av hva de driver med, hvis jeg får sjansen.

Så det er sikkert derfor dem kødder med den arbeidssaken jeg har mot Arvato/Microsoft og.

At politiet ikke ville hjelpe meg i den saken, for de var involvert fra før, dem sendte meg inn der, fra Reed vikarbyrå, gjennom Randstad vikarbyrå.

Så det tror jeg er såpass spesielt at de vikarbyråene samarbeider sånn, så det må ha vært noen i myndighetene som har trukket i tråder.

Jeg skal se om jeg finner den fila, hvor man ser visittkortene til Reed og Randstad kontaktpersonene mine, hvor Reed-personen sendte meg rett til Randstad-personen, etterhvert, som sendte meg til Arvato/Microsoft.

Så det her er helt på tryne.

Her er det noe krig, mellom noe 'mob'/mafia og New World Order kanskje.

Noe sånt.

Så da er Magne Winnem ikke 'mafian' da kanskje.

Men han er Illuminati, som kriger mot 'mob'/'mafian'?

Hvem vet.

Jeg skal se om jeg finner den fila.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er det nevnte bildet:



PS 2.

Hun Marianne, team-leader på Arvato, hun var nok også noe sånn New World Order-greier.

Hun spurte meg.

'Er du fra Randstad eller Gap'.

'Randstad'.

'Det er bra'.

Som om det var noe spesielt med det.

Jeg lurer på hva de fra Gap-vikarbyrået er da.

Men men.

Hun Margo, fra Australia, som jeg traff på hostellet, i august 2005 da.

Hun ga meg et visittkort til Gap.

Men jeg kontakta ikke dem, for dem hadde mye kjedelige fabrikkjobber visstnok.

Men hun Margo dukka opp på Arvato hun og da.

Så jeg prata med henne et par ganger der.

Men hun var veldig konform og stiv og sånn da.

Og hun hadde noe problemer med munnen, så den så alltid ganske spesiell ut vel.

Jeg traff henne også en gang på Paradise St. busstasjonen og, husker jeg.

Der hvor kjøpesenteret Liverpool One er nå.

Men men.

Men om det var noe med henne.

Hvem vet.

Det er mye rart.

Vi får se hva som skjer.

PS 3.

Og jeg husker hva Magne Winnem sa.

Like etter at han introduserte meg for Anne-Kathrine Skodvin.

Dette var like etter at jeg var ferdig med militæret.

Og det var på Rimi Munkelia, mellom Lambertseter og Bergkrystallen.

Da sa Magne at jeg hadde noen problemer med familien, eller 'familien' kanskje, til Anne-Kathrine.

Så de er nok noe New World Order-greier.

Magne sier at han var sur på Anne-Kathrine, og hadde problemer med henne, og derfor slutta som butikksjef i Rimi.

Men det var nok bare noe unnskyldning.

Så sånn er det.

For jeg husker en gang jeg dro til Magne, for å låne noen penger av han, for noe hadde bedt meg ut på byen, eller noe, en dag før jeg fikk lønninga, eller noe.

Og da var Magne helt på tuppa, og viste meg for en annen kar i Spikkestad.

Mulig politimann?

Han viste meg ved minibanken der, og var tydelig redd for meg da, synes jeg det virka som.

Så han hadde nok gjort noe galt.

En annen gang så skulle han absolutt dra meg med i akebakken osv., med en av ungene sine.

Han ville ikke prate med meg, når jeg var på besøk.

Hvis jeg ville prate med han, så måtte jeg bli med dem i akebakken da.

Jeg ble med for å være høflig da.

Så det var ganske dårlig behandling fra han Magne Winnem, vil jeg si.

Og der var det en lokal politimann også, som han skulle møte.

Så hvorfor han Magne Winnem skulle dra meg med i akebakken, det kan man lure på.

Var det for å sette meg i noe felle ovenfor han lokale politimannen, eller noe?

Hva vet jeg.

Men jeg tror Magne Winnem nok er noe Illuminati.

Og også Skodvin da antagelig.

Og hun Marianne Høkås da, fra Arvato, hva kan hun ha vært da.

Det må ha vært noe New World Order-greier det og da.

Hva vet jeg.

Det skal ikke være lett.

Det er helt sikkert.

PS 4.

Og Arne Risnes og Irene Ottesen i Rimi.

De var nesten som et slags team.

Så de var nok noe Illuminati.

Men de spurte meg om han David Hjort, om han brukte narkotika osv.

Som om de var politifolk da.

Etter et butikksjef-møte på Sinsen, så ville de gjerne kjøre meg et eller annet sted da.

Men hva David Hjort var da.

Han var nok ikke Illuminati da.

Det må jeg nesten tenke mer over.

Vi får se.

Dem ble jo angrepet en gang, da jeg gikk sammen med dem, og søstra til David Hjort, på et sted som het, ja hva het det da, det het den sorte enke var homosted først, og så ble det ungdomssted omtrent, og jeg var med David Hjort og dem da, dvs. Linn Korneliussen og søstra til David, Venevil, og kusina til David vel.

Og da ble vi angrepet av en gjeng med pene unge jenter.

Som skikkelig banka søstra til David og dama til David.

Så jeg måtte hjelpe hun Linn, og få henne vekk fra de som angrep, for hun holdt på å bryte sammen.

Hun var fra oppe i Florø, så hun var ikke så vant til sånn bråk, tror jeg.

Hun bare begynte å sippe, så å si.

Men da fikk vi kontrollen da.

Og da ble hun som dirigerte fire jenter, i en slags nesten militær-formasjon, hun ble vel da taua inn av politiet, tror jeg.

Noe sånt.

Men David Hjort, han bodde på Bjørndal, og hadde det norske flagget fra terrassen.

Men hvordan gruppering han var, det er ikke lett å si.

Han var nok noe 'mafian' han da.

Det vil jeg nok tippe.

Jo, det stemmer vel.

Kanskje vi snakker tre grupperinger her.

Mafian/mob, politiet og Illuminati?

Hva vet jeg.

Mafian og mob er vel ikke det samme heller, sikkert.

Nei, vanskelig å si.

Jeg får tenke mer her tenker jeg.

Vi får se.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).