Monday 30 March 2009

Noen sendte meg denne tegningen. De vil ha det til at jeg er 'neger', fordi jeg ikke hadde så fine sko(?) (In Norwegian)



PS.

Jeg hadde fillete sko, fordi jeg har vært en flyktning.

Fra Norge.

Som hverken britiske eller norske myndigheter ville hjelpe.

Dere fascist-idioter skal jeg ta å stappe hue oppi ræva på hvis jeg finner ut hvem dere er.

Ta en pille.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

De skoa der, de fikk jeg av hun Grethe Ingebrigtsen.

Dama eller eksdama til onkelen min, Martin Ribsskog.

De brukte jeg da jeg jobba på gården dems i Kvelde, våren og sommeren 2005.

Og det var de skoa jeg hadde på meg, da det dukket opp et slags jaktlag der, som vel skulle avlive meg eller skyte av meg balla, overhørte jeg at dem prata om, mens jeg gjemte meg i skogen der.

Så løp jeg til Farris-vannet, da jeg hørte hunder.

Så fant jeg en båt og rodde til et hyttefelt, hvor de ringte etter taxi for meg.

Så dro jeg til Liverpool via Kristiansand og Hirtshals osv.

Så de skoa har jeg i leiligheten her enda.

Skal jeg se om jeg finner bilde.

Men vanligvis så brukte jeg gummistøvler, når jeg jobba på gården.

Men den dagen så hadde jeg på følelsen at noe kom til å skje.

Jeg skulle passe på gården en ukes tid, mens Martin og Grethe var på MC-ferie i Danmark.

Jeg skulle passe på hestene, men jeg så ikke noen hester der.

Enda dem sendte meg ned på enga for å se etter dem.

Og jeg ringte taxi tidlig på dagen, for det virka som at noe kom til å skje.

Men onkelen min dukka opp, så da avbestilte jeg taxien, da den dukka opp på gården.

For jeg trodde ikke han ville gått ut på tunet der, hvis noe var galt.

Men helt sikker var jeg ikke.

Så sånn var det

Skal jeg se om jeg finner det bildet av de skoa.

PS 3.

Her var det bildet:



PS 4.

Dere får ta selvmordspilla deres.

Mislykka spioner, eller hva dere er.

Så sånn er det.

(Jeg tror Haldis hadde sånne piller i veska.

Og også mora mi.

Jeg tok en av Haldis sine piller en gang, og sov som en stein i mange timer.

Og jeg tok en av mora mine sine piller.

(Dem hadde disse pilene i veska).

Og da måtte jeg pumpes på sykehuset i Larvik).

Jeg tror man må ta to av de her spion-selvmordspillene, eller hva det er, for å daue.

Noe sånt).

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).