Wednesday 25 March 2009

Another MSN-conversation about translation-work, for an online games website etc.


Never give out your password or credit card number in an
instant message conversation.






Erik
says:


Hi,
there. I'm sitting on an old laptop, so it sometimes re-bot. So sorry
about this! Here is the link I was mentioning, if you have the time
to read about this:
http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation


Erik
says:


www.superspill.com
could maybe a better name


Seb
says:


it's
already taken


Erik
says:


ok,
one sec


Erik
says:


I
spoke with the guy on MSN again, and he also pointed to that .org and
.net could also be used in Norway


Erik
says:


so
I thought about
www.superspill.net
perhaps?


Erik
says:


seems
to be not taken


Erik
says:


or
www.gratisspill.net


Erik
says:


also
not taken, it seems


Erik
says:


(means
free games)


Erik
says:


then
it could be written like this 'SuperSpill' or maybe in one word, with
'Super' in one colour and then 'spill' in another colour.


Erik
says:


or
the same with Gratis-spill/Gratisspill/Gratis-Spill


Erik
says:


Companies
sometimes split up words in Norwegian, even if they are meant to be
like this 'Gratisspill'



No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).