Monday 30 March 2009

Hvorfor jeg ikke får meg jobb. (In Norwegian)



http://galeribsskog.blogspot.com/

PS.

Det er bare jug, jeg har aldri vært noe 'stalker'.

Jeg prøvde å ringe FBI idag, på 001 415 553 7400.

(Ettersom jeg har ringt den amerikanske ambassaden i Oslo, og de sa jeg kunne ringe politiet i USA.

Og dette er FBI i California, siden Blogger er der).

Men FBI bare ga meg nummeret til IC3.

001 800 251 75 81.

Men det er bare sånn idiot-svar fra FBI.

For de gir ikke svar, hos IC3, om sånne ting.

De gir ikke svar om enkeltsaker.

Prøv å ring det nummeret selv, og trykk '3', så kan man høre det.

Så amerikanerne er like korrupte som britene og nordmenna.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå ringte jeg den telefonsvareren hos IC3 igjen, på 001 800 251 75 81, for å sjekke nøyaktig hva de sier.

Og det er:

'Information regarding the status of any investigation of your complaint is not available through the IC3'.

Så det er bare idiot-greier det FBI driver med.

Det vil jeg si.

Så sånn er det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).