Wednesday 25 March 2009

Enda en MSN-samtale med en som kalte seg Sabelwolf, fra Holmlia, på irc. (In Norwegian)


Never
give out your password or credit card number in an instant message
conversation.






Kikkan
says:



halla



Kikkan
says:



sabelwolf her



Erik
says:



hei igen



Erik
says:



jeg holder på
med det å finne navn på den siden enda



Erik
says:



bare et sec



Erik
says:



er det noen
andre domener enn .no og .com som er vanlige å bruke på
norske websider vil du si, som en sånn spillside?



Kikkan
says:



du må ha et
orgnr hvis du skal ha .no



Erik
says:



jeg vet



Erik
says:



derfor jeg
driver med .com nå



Erik
says:



men det er vel
ikke andre som kan brukes, vil du si



Kikkan
says:



.org .net



Erik
says:



ja kanskje



Erik
says:



thanks



Erik
says:



.org er en
organisasjon



Kikkan
says:



Erik



Erik
says:



så .net da



Erik
says:



what up



Kikkan
says:



http://galeribsskog.blogspot.com/



Erik
says:



jaja, det er
noen som har det morsomt, jeg vet ikke hvem det er



Erik
says:



det kan være
politiet eller hvem som helst



Kikkan
says:



hehe



Erik
says:



det er ikke sant
det som står der



Erik
says:



veldig artig



Kikkan
says:



Faren til
kjæresten min (nesten samboer) er sjef i etterforskingspolitiet
i Oslo



Erik
says:



okey, den samme
dama du hadde på holmlia?



Kikkan
says:



nei



Erik
says:



ok



Kikkan
says:



jeg var gift
forresten



Kikkan
says:



er skilt nå



Erik
says:



ok, jeg visste
ikke det



Kikkan
says:



eller separert
hvertfall



Erik
says:



jeg har vært
i kontakt med kripos og det som er



Kikkan
says:



men etter det jeg
leser på mage nettsider, ser det ut som det er mange som har
noe i mot deg da det er lei av "tull"



Erik
says:



ja, du
generaliserer nå, vil jeg si



Kikkan
says:



de sier du lider
av en sykdom der du ønsker å tro at noen forfølger
deg



Kikkan
says:



jada



Erik
says:



du får ta
en ting av gangen



Erik
says:



hvem er disse
'de'



Kikkan
says:



bare brainstormer
av det jeg har lest



Erik
says:



jeg liker ikke
sånn GPP, som man kaller det



Erik
says:



GPP kaller jeg
det



Erik
says:



vet du hva det
betyr?



Kikkan
says:



jeg kjenner deg
ikke i det hele tatt, men hvis det er noe sannhet eller noe bak her,
kan jeg finne ut av dette allerede i morgen kanskje



Erik
says:



altså,
ikke bland meg inn i noe sånt



Erik
says:



det får du
gjøre på eget initsjativ



Erik
says:



jeg tar ting
formelt



Kikkan
says:



jo, men hvis du
ber om hjelp, så kan jeg kanskje hjelpe



Erik
says:



hvis du gjør
noe, så gjør du ikke det på vegne av meg
ihvertfall



Erik
says:



nei, jeg kjenner
deg ikke godt nok til det



Erik
says:



til at jeg
stoler på deg nok til det



Erik
says:



jeg har bare
møtt deg en gang, for mange år siden



Kikkan
says:



Nei, men tingen er
: kan jeg stole på deg?



Erik
says:



en time eller
to, så sånn er det



Erik
says:



nei det får
du finne ut selv



Kikkan
says:



ikkesant



Kikkan
says:



derfor sjekker jeg
med faren til dama,



Erik
says:



ja, du trenger
ikke stole på meg, for vi har ikke noe vi samarbeider om



Erik
says:



ja, gjør
hva faen du vil for meg



Erik
says:



vi er ikke
kompanjoner eller noe



Kikkan
says:



jeg får nok
ikke vite detaljer, men jeg får vite om jeg bør holde
meg unna eller om dette bare er tøv



Erik
says:



vi bare chatter
sammen på MSN



Erik
says:



så det er
ikke noe big deal



Kikkan
says:



ikkesant



Erik
says:



ja, så vi
holder det sånn



Kikkan
says:



men hvis det viser
seg at det ligger noe i bildet, vil jeg alltid hjelpe



Erik
says:



så ikke si
at du gjør noe greier på vegne av meg



Erik
says:



du gjør
det på vegne av deg selv



Kikkan
says:



ja, det gjør
jeg



Erik
says:



ok, ja jeg synes
det er rart, at du dukker opp, og jobben for Wallenberg og kjenner
folk i etterforskningspolitiet



Erik
says:



det ble litt mye



Kikkan
says:



jeg vet ikke om du
er en "gal kar" eller om det er noe muffens der



Erik
says:



okey, da er det
greit



Erik
says:



nei, det
skjønner jeg



Erik
says:



jeg får
finne på det navnet nå



Kikkan
says:



jeg jobber ikke
for wallenberg



Kikkan
says:



hehe



Erik
says:



se banken



Kikkan
says:



jeg jobber i bank



Erik
says:



det er
wallenberg



Kikkan
says:



nei



Erik
says:



nei?



Erik
says:



hvem er det som
eier se-banken da?



Erik
says:



om ikke
wallenberg



Erik
says:



har du hørt
om bilderberger-group?



Kikkan
says:



nei



Erik
says:



ok, det står
om det på wikipedia



Kikkan
says:



men spiller ingen
rolle



Erik
says:



søk på
bilderberg group



Erik
says:



så sier vi
det



Kikkan
says:



tingen er at etter
det jeg husker, var du en koselig kar, og derfor jeg ville tilby meg
å hjelpe deg



Erik
says:



jeg syntes det
var litt underlig med at hadde så høye forbindelser nå



Kikkan
says:



men det virker som
du fikk litt noya og at alt var på egenhånd



Erik
says:



ja, men jeg
kjenner ikke deg bra nok, til å stole på deg, i en sånn
sak som det her



Kikkan
says:



høye
forbindelser



Erik
says:



neida, jeg har
det på blogg og alt mulig



Kikkan
says:



leste du ikke hva
jeg sa?



Kikkan
says:



Faren til dama mi



Erik
says:



sjef for hvordan
politi var det



Kikkan
says:



ikke meg



Erik
says:



etterforskningspolitiet,
hva er det for noe da mener du?



Kikkan
says:



alså han
jobber som etterforsker



Erik
says:



skjønner



Kikkan
says:



han er hvertfall
sjef



Erik
says:



okey



Erik
says:



men jeg driver å
tar opp det her offisielt da



Kikkan
says:



du tenker på?



Erik
says:



så hvis
noen driver å skal rote på vegne av meg, uofisielt, så
kan det lage rot i det offisielle jeg driver med



Erik
says:



altså jeg
driver å klager til sivilombudsmannen osv.



Erik
says:







Det er snakk om
viktige prinsipper



Kikkan
says:



hva driver du med
ofisiellt da?



Erik
says:



så jeg vil
ikke at noen skal begynne å surre, og si at de skal ordne med
det her på vegne av meg



Erik
says:



jeg kontakter
de, og forteller hva som foregår da



Erik
says:



og kontakter
spesialenheten



Erik
says:



det er snakk om
klager på politiet



Erik
says:



så da kan
ikke jeg, gjennom deg, kontakte politiet



Kikkan
says:



ja, men du sier jo
du er forfult av mafia og kripos, elite blablabla skal ta deg osv
osv!



Erik
says:



for det er snakk
om klager på politiet



Kikkan
says:



bruk hue a



Kikkan
says:



kan ikke bare si
sånn på en blogg på nett!



Kikkan
says:



hvis noen vil ha
tak i deg... hverfall myndighetene, hadde de fått tak i deg for
lenge siden



Erik
says:



sa jeg ikke det
med han tipp oldefaren min i danmark?



Kikkan
says:



jo, men hva så?



Erik
says:



han som var sjef
for generalkommandoen i danmark



Kikkan
says:



hadde Hitler vært
tippoldefaren din, hadde det ikke hat en dritt å si



Erik
says:



ja det er jo
viktig ting, som har med invasjonen av Norge og Danmark, før
2. verdenskrig



Erik
says:



jo, hvis det var
noe kødd som skjedde da, så kan det ha noe med ting som
foregår nå



Erik
says:



f.eks. så
hadde visst morfaren min, Johannes Ribsskog, fornærmet
Stoltenberg og Gerhardsen-familien



Erik
says:



det kan sitte
igjen enda



Kikkan
says:



hvis du vil at jeg
ikke skal sjekke dette opp, er det greit, da legger jeg det på
is



Erik
says:



det kan være
noe Stay Behind som tuller



Erik
says:



nei, jeg vil
ikke at du skal begynne å rote i det her



Erik
says:



ikke i det hele
tatt



Erik
says:



det her bør
gjøres ordentlig, for det her kan være snakk om ting som
har med invasjonen av norge og danmark fra 2. verdenskrig osv.



Kikkan
says:



herregud...



Erik
says:



så jeg vil
ikke at en kar fra holmlia, som jeg knapt kjenner, skal begynne å
surre i alt det her



Kikkan
says:



spiller ingen
rolle mann



Erik
says:



hehe



Erik
says:



du skjønner
hva jeg mener?



Erik
says:



jeg vil ikke ha
noe surrings i det her, ikke sant?



Kikkan
says:



kommer du med
trussler eller?



Erik
says:



nei nå får
du faen meg skjerpe deg her



Erik
says:



er du helt idiot
eller



Erik
says:



trussler?



Kikkan
says:



det er msn



Kikkan
says:



kan missforstås



Erik
says:



ikke rot i noe
på vegne av meg



Erik
says:



ja, kanskje vi
ikke burde prate sammen



Erik
says:



det er sikkert
smartest



Kikkan
says:



Jeg husker deg som
en hygglig kar, og derfor jeg sa at jeg kanskje kunne hjelpe



Erik
says:



jeg vil ikke at
noen skal begynne å surre i det her, som jeg prøver å
ordne i, noen jeg knapt kjenner



Erik
says:



du skjønner
vel det vel?



Kikkan
says:



jo, helt klart...



Erik
says:



ok, da er vi på
bølgelengde



Kikkan
says:



for meg virker
dette helt på jordet, og jeg ville egentlig bare sjekke opp for
meg selv om jeg bør holde meg unna



Kikkan
says:



ikke saken, men
deg



Erik
says:



ok, jeg skjønner
ikke helt hva du mener med det



Erik
says:



men det er greit
for meg, jeg synes det ble litt mye Wallenberg og Bilderberg og
etterforskningspoliti ved deg nå



Erik
says:



og jeg kjenner
deg jo knapt fra før



Erik
says:



så vi
burde kanskje ta en pause, siden vi begge er litt skeptiske, sånn
som jeg tolker det



Erik
says:



eller hva sier
du?



Kikkan
says:



hmmm



Kikkan
says:



kan ikke huske deg
sånn her ass



Kikkan
says:







Erik
says:



nei men så
var jeg i en annen situasjon, før alt dette startet



Kikkan
says:



kanskje....



Erik
says:



jeg hadde ikke
noen alvorlige ting gående i livet mitt, på 90-tallet



Kikkan
says:



fuck... tiden flyr



Erik
says:



da var jo alt
fryd og gammen, og jeg hadde et ganske tomt liv egentlig



Kikkan
says:







Erik
says:



sant nok



Erik
says:



så da ble
det sånn at mp3 og sånn, var omtrent alt som telte på
fritida



Kikkan
says:



ikkesant



Erik
says:



jeg trodde alt
var fryd og gammen i byen og landet osv



Erik
says:



det er visst
ikke alt som når fram til avisene, skjønner jeg nå



Kikkan
says:



alt er det Erik



Erik
says:



så da
endrer man litt perspektiv, da vet du



Kikkan
says:



men ta det med ro



Erik
says:



ja Kikkan



Kikkan
says:



ting fikser seg



Erik
says:



ja du også,
ikke for mye Bilderberg nå



Erik
says:



du får
hilse Wallenberg i den svenske banken du jobber i



Erik
says:



ok?



Kikkan
says:



sure.........



Erik
says:



ok, hejdå



Kikkan
says:



bye



Erik
says:



hadetbra







No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).