Monday 30 March 2009

HV driver å kødder med meg. (In Norwegian)

Jeg tror at jeg har blitt dratt inn HV, sånn at Stay Behind, (den såkalte 'mafian', ifølge den amerikanske etterforskeren Nick Ewans, som sender e-post), kan kødde fritt med meg.

For da kan de si, at jeg, ikke er en sivilist, men en soldat, en HV-soldat.

Så det her er helt fucka opp.

Men HV jukser.

For jeg har tenkt tilbake litt nå.

Og sånn det er, det er at jeg ble overført til HV, mens jeg hadde diagnose på avrevet korsbånd i venstre kne, og stod på venteliste, på Aker sykehus, for å operere der.

Dette her var rundt januar-februar 1996, vil jeg si, at jeg ble overført til HV, og møtte opp på Lutvann, for å få HV-utstyret.

Og jeg var til operasjon, på Aker Sykehus, for korsbåndet i kneet, i april 1996.

Så når jeg tenker tilbake nå, så må jeg ha hatt den diagnosen da jeg ble overført til HV.

For jeg slo opp den kneskaden høsten 1995.

Og da dro jeg til legevakta.

Og senere var jeg på undersøkelse hos Aker Sykehus.

Så her er det noe dritt i HV.

De har innrullert en med avrevet korsbånd.

Og sånt er HV ment å sjekke, før de velger folk.

Så her har HV kødda med meg.

For når jeg tenker tilbake på dette nå, så skjønner jeg det, at her har det vært noe kødd.

Med den her 'mafian' som jeg tror må ha infiltrert HV, og også Aker Sykehus, som jeg har skrevet om på bloggen før.

Han der legen Dr. Bjerre, fra Danmark, han var nok noe Illuminati, eller 'mafian', vil jeg si.

Det var ihvertfall mye rart ved den operasjonen, som jeg har skrevet om på bloggen før.

Så her er det mye dritt i HV og på Aker Sykehus.

Så folk burde passe seg litt hvis dem bor i Norge.

Der er det mye dritt.

Så sånn er det.

Bare en advarsel.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).