Tuesday 24 March 2009

Tvilsomt politi i Liverpool. (In Norwegian)

Nå lurer jeg på om det som skjedde på Arvato, var at det var politi som jobba der, for eksempel, mange av dem.

For eksempel han Chris Baines.

Også trodde de at hun Emelie Wallin, var noe 'mob', eller noe, også har politiet brukt henne som noe hore da, antagelig, også derfor prøver de å dekke over det som har foregått der, og derfor tuller de med saken jeg har mot Arvato/Microsoft da.

Noe sånt.

Jeg husker at jeg jo tulla med monumentet utenfor Arvato, og da sa han advokaten jeg fikk, om de var 'clowns', men jeg sa vel 'mobs', eller noe sånn.

Så det kan tyde på at det var politi på Arvato, som var dumme som klovner da.

En på Walton politistasjon, Sgt. Smythe, han pratet også om Copperass Hill og Baines.

Så det kan tydes som at Chris Baines var en copper-ass, altså et rasshøl av en purk.

Like etter at jeg konfronterte han Baines, etter at han fulgte etter meg hjem fra jobben, så kom det en politibil kjørende i full fart opp på siden av meg, i Victoria St., så det her kan nok ha noe link.

Bilen bremsa, men jeg gikk bare videre, uten å se inn i bilen.

Men men.

Mer da.

Jo, nå gikk jeg ut for å få litt frisk luft, for jeg blir litt daff av å sitte hjemme og skrive blogg hele tida.

Og når jeg gikk tur nå, så skjønte jeg det, at horestrøket her i Liverpool, det ligger i og rundt Smithdown Rd., der hvor politistasjonen ligger.

Så her tyder det på at det er noe med politiet her i byen, vil jeg si.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).