Friday 13 March 2009

Noen søker på 'er det kanskje en grunn til at det er kommet flere nordmenn til island for å "redde" dem, ribsskog? var finanskrisen planlagt?'. (N)




PS.

Ja jeg tror finanskrisen på Island kan ha vært et New World Order-plott for å få kontroll.

De var jo veldig norrøne der.

Og sånt liker ikke globalistene.

Når de islandske damene ser at mannfolka dems har driti seg sånn ut, og alt er bare trist og sorgen der, så hopper de nok lettere på amerikanere og engelskmenn som tar turen innom.

Men hovedfaren er vel at nå får sikkert noe 'mafian' bygget opp noe nett der.

For nå har folk mista kontrollen.

Og det tror jeg er pga. bankene på Island.

For det leste jeg i en nettavis, for et par år siden, at bankene der, de delte ut kredittkort, til alle som omtrent gikk inn døra i en bank.

Så det var veldig lett å få lån og kreditt der, en periode.

Og når da husa blir mye mindre verdt, og gjelden er i utlandet f.eks., så mister jo folk kontrollen da.

Og blitt lett ofre for kriminelle som vil ha de med på lag da.

At de lar seg enklere friste, hvis de har mista kontrollen.

Noe sånt.

Så om de norske folka, er der for å hjelpe, eller 'hjelpe', det vet jeg ikke.

Norge er jo ikke så norskt eller norrønt akkurat det heller.

Se på meg, som er i England, og blir tullet med av engelsk politi osv.

Og CAB og Law Society og IPCC osv., osv.

Jeg orker ikke å ramse opp alle.

Neida, jeg får ikke fri rettshjelp.

Og det skal jeg si hvorfor.

Det er fordi jeg er en mann.

Og de eneste som får fri rettshjelp, det er prioriterte saker.

Og det er bare sånne rødstrømpegreier.

Så Norge er et feministisk land, før det er et norskt land.

Så hvis de skal tvangsinnføre feminismen på Island og, så kan jeg ikke se at det hjelper noe.

Altså Norge er hverken et humanistisk, liberalt eller norskt land.

Det er i første rekke et feministiskt land, vil jeg si.

Og det mener jeg går på tverrs av humanismen, mot menn.

Så feminismen som råder i Norge nå, den er inhuman ovenfor menn, mener jeg.

Så Norge i dag, det kan du få billig av meg.

Så hvis det er det islendingene skal få nå, så synes jeg enda mer synd på dem.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).