Friday 13 March 2009

Noen som har savnet johncons.com? (In Norwegian)



http://johncons.angelfire.com/

Jeg hadde jo problemer ifjor, med at et nettsted jeg hadde, ble tatt ned, for jeg var vel kanskje litt underbetalt i jobben min, hos Packaging Europe, det er mulig.

Hvis ikke så brukte jeg for mye tid på det nettstedet, og for lite på jobb, det er mulig.

Men jeg hadde ihvertfall blogspot-bloggen min, www.johncons-mirror.blogspot.com.

Men nå kom jeg på det, at på den Angelfire-bloggen, som jeg har, så hører det også til et webshell.

Så nå fant jeg fram johncons.com websidene igjen, og la de inn på http://johncons.angelfire.com/

Hvis det Google-søket virker fortsatt, så var det egentlig veldig bra til å søke på innholdet på bloggen med, synes jeg.

Bedre enn jeg har klart å få den vanlige versjonen av Google til å søke på blogg-nettstedet.

Men det er kanskje jeg som er klønete.

Men beklager lang ventetid, og se på det nettstedet som en beta-versjon foreløbig, for jeg har ikke fått testet så mye for feil osv. enda, det nettstedet var noe jeg bare nettopp satt opp nå.

Så se opp for eventuelle java-spill og lignende der, etterhvert, hvis jeg får tid, som en slags online jobbsøknad, eller hva man skal kalle det.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).