Friday 20 March 2009

Hva driver politiet med? (In Norwegian)

Jeg tenkte på Orderud-saken igjen, som jeg skrev om på bloggen tidligere idag.

Så lurer jeg på, hva driver politiet med?

Søstra mi fortalte meg en gang, da vi satt og drakk på Jollys, som var stamstedet hennes, i Oslo, mens jeg var i militæret vel, i 1993, at 'du får ikke noe hjelp av politiet'.

Uten å forklare sammenhengen.

Hvorfor skulle hun si det, jeg hadde vel ikke noe problemer av noe slag, som jeg trengte hjelp av politiet med?

Men men.

Men jeg tenkte på det, at i Orderud-saken, så var det slik, at datteren til ekteparet, hadde blitt forsøkt drept med dynamitt, og annet, et par ganger, før hun ble drept sammen med foreldrene sine, på Orderud Gård.

Men, politiet tenkte visst ikke på denne muligheten, at drapene var for å bli kvitt hun datteren som jobbet i forsvarsdepartementet, og hadde en mann som var diplomat, og kanskje viste noe hun ikke burde vite.

Neida, dette var antagelig at mafia-angrep, vil jeg tro, kanskje omtrent som da jeg ble forsøkt drept på gården til dama til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, i 2005?

Da jeg akkurat klarte å finne en robåt og ro i et par timer omtrent på Farrisvannet, og så dra videre til England, hvor jeg bor enda.

Politiet vil jo ikke gi meg noe hjelp.

Er det slik at politiet i Norge later som at de er dumme og ikke vil undersøke denne vel mer sannsynlige teorien at Orderud-drapene, var for å bli kvitt en dame som visste for mye i forsvarsdepartementet?

Det er tydelig, synes jeg nå, at det finnes en 'mafian', som er politisk styrt.

Fra USA?

Det kan man bare gjette på.

Men noe lurings er det nok.

Og politiet spiller på lag med den her 'mafian', og later som at de er dumme.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).