Tuesday 4 December 2007

Bra! RE: Bra
Skrevet av cons 05.12.2007 kl. 05:11

Tja, jeg vet ikke jeg.

Jeg synes det virker som om det kan ha vært noe tull med det drapet, eller selvmordet.

Hvorfor skulle han ta livet av seg da.

Det var ikke sånn at de våpnene han hadde med seg hele tiden, virker det som.

Altså, en gang da politet i Norge stoppet han i Oslo.

Og når han døde i Sverige.

Det er dokumentert.

Så det virker nesten som om han hadde skarpladd våpen med seg mer eller mindre hele tiden.

Men hvorfor hadde han det?

Var han redd for noen?

Var han egentlig forfulgt av mafiaen?

Og hvorfor fant ikke politiet han, når Se og Hør fant han?

Dette virker veldig rart for meg.

Var det sånn at politiet ikke ville finne han?

At de ikke ville gi han hjelp/beskyttelse mot mafiaen?

At politiet ikke ønsket å bli blandet inn?

For å ta meg selv.

Så hørte jeg på Bjørndal i Oslo i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', som dem kalte det.

Når jeg flytta til Liverpool i 2005, (dette var en ukes tid etter at jeg ble jaget med hunder og folk jeg hørte sa skulle skyte meg diverse steder, fra gården til samboeren til onkelen min, på Løvås i Kvelde, utenfor Larvik).

Dette fortalte jeg om til Merseyside politiet, i 2005.

Om problemene i Oslo og Kvelde.

Jeg prøvde i hvertfall å forklare.

Men jeg jobbet jo på gården til onkelen min og samboeren hans.

Og da jeg ble jaget derfra, så gikk jeg jo i jobbklærne mine.

Og når man jobber på en gård hver dag, så er man jo ikke så snobbete med klærna osv.

Dem blir jo møkkete med en gang uansett.

Men uansett.

Da jeg kontaktet Merseyside politiet, sommeren 2005 da, ca. en uke etter at jeg ble jaget fra Kvelde.

Så hadde jeg kjørt en leiebil i et par - tre dager, for å finne et sted å komme bort fra den her 'mafian' da.

For det virker for meg som om dem har et ganske bra kontakt-nett utover i Europa i hvertfall.

Jeg skal ikke si hvordan det er i Russland og USA.

Men jeg tror den her 'mafian' må være enten russisk mafia, eller albansk mafia.

Eller at dem samarbeider.

Det er ikke så lett for meg å si.

Men poenget da, er at på St. Ann's St. Police Station da, så forklarte jeg, sikkert på en ganske stresset måte da, for man blir vel gjerne litt stresset av det mafia-greiene.

Men samme det.

Jeg prøvde å forklare om det at jeg ble jaget fra Kvelde, og jeg tror også at jeg må ha nevt det fra Oslo.

Og at jeg trodde at det må ha vært albansk mafia vel.

I allefall så sa jeg mafia.

Så gikk han unge politibetjenten, inn på bakrommet, og prata med noen kolleger osv.

Jeg hadde jo studert i Sunderland, og vært en del i England før osv., så jeg hørte jo greit hva han sa, for han dempa seg ikke så særlig.

Han sa, 'dont he understand, that no-one want's to be involved'.

Og så klagde han på lukta mi var det vel.

'And the way he smells', eller noe sånt noe.

Jeg hadde jo kjørt rundt i de arbeidsklærna fra gården noen dager, og jeg hadde jo ikke akkurat tid til å begynne å dra med meg kofferter osv., når de folka, det må ha vært ganske mange, kom til gården da.

Jeg gjemte meg nede ved en eng på gården der, men når jeg hørte hunder, så tenkte jeg bare, skitt sporhunder, og løp til Farrisvannet, og fant en robåt, og rodde til en hytte, og tok taxi til Larvik, buss til Kr.Sand, ferge til Hirtshals, leiebil til Utrecht, via Calais og Rouen, og fly til Liverpool.

Så jeg lukta vel ikke parfyme kanskje nei, det kunne nok stemme det.

Men jeg fikk en 'leaflet' i hvertfall da, eller 'folder', altså en brosjyre.

Og så fortalte han unge politibetjenten meg, at jeg måtte vente til det hadde skjedd noe, da kunne jeg komme tilbake.

Så sa jeg noe sånt som at jeg ikke kunne komme tilbake hvis jeg var død, da var det vel for sent da.

Men jeg skjønte jo at møtet var ferdig, at det ikke ble noe særlig resultat av møte.

Men jeg fikk en brosjyre i hvertfall da.

Kan det være noe lignende i Norge også tro?

At politiet helst ikke vil bli involvert, hvis det er noe med 'mafian'?

Er dem litt redde for mafian?

Er det derfor horene i Karl Johan får lov å gjøre som de vil, mer eller mindre, fordi politiet er redd for at mafian skal ta dem, hvis de kjefter på horene?

Og de sprøyte-narkomane, er det det samme med de?

Og tiggere?

Nå er det vel et par-tre år siden jeg var i Oslo, men hvis jeg forstått det riktig, så flyter vel Karl Johan og Oslo Sentrum over av horer, og sprøyte-narkomene 'vrak' og tiggere(?)

Det er i hvertfall sånn jeg husker Oslo, med untak av at horene vel ikke holt til i paradegaten Karl Johan før.

Men hvorfor skal horene og de narkomane være mitt i paradegaten og omliggende områder?

Før jeg dro til gården til onkelen min og samboeren hans i Kvelde, så var jeg rundt i flere forskjellige byer rundt i Europa.

Jeg var i byer som Sunderland, Newcastle, London, Amsterdam, Frankfurt, København, Nurnberg, Berlin, Paris, og nå senere, Utrecht og Liverpool.

Men jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende av Oslo noe sted.

Jeg prøver å tenke hvor jeg så sprøytenarkomane 'vrak', ala den zombie-aktige typen, som jeg husker å ha sett ganske ofte, og i store flokker eller gjenger i Oslo.

Jeg husker jeg så en sånn, en blond kar i tjueåra vel, på Hovedjernbanestasjonen, eller en av dem, i Kjøbenhavn.

Han virka litt sånn som dem i Oslo, men ikke så ille som de værste.

Han tagg om noen mynter husker jeg.

Også så jeg to sprøytenarkomane i Amsterdam.

Men dem var nyktre husker jeg, men dem så ut for meg på klærna osv, som om dem var sprøytenarkomane.

Ellers, så kan jeg ikke huske å ha sett noen herion-avhengige, ala de som flokker seg i Karl Johan osv.

Ikke vil ikke diskriminere dem, ved å si flokk, men det er så tjukt av dem noen ganger, at dem sperrer hele Karl Johan osv.

Men samme det.

I Paris, så var det uteliggere, eller bomser, ala den filmen 'de elskende på Pont Neuf', eller noe da.

Men jeg så ikke noen som så ut som de i Oslo, i flokk og i herionrus, midt i hovedgata.

Og horer i utlandet, er vel ikke midt i hovedgata det heller.

Sånn som jeg har skjønt at det er i Oslo, det tror jeg ikke det er noen andre steder i verden.

I hvertfall ikke i den industriaserte verden.

Og det samme med tiggere, man kunne jo ikke gå gjennom byen i Oslo, uten å bli spurt flere ganger, gjerne uhøflig, nesten truende noen ganger, om mynter eller sigaretter.

Og gjenger med innvandrer-ungdom.

De henger jo i sentrum de og.

Særlig i området rundt Oslo City, Byporten, Storgata osv.

Jeg husker jeg hadde noe problemer med tryne, så jeg så en del yngre ut enn jeg var.

Og da tok det ikke lang tid, før jeg ble slått og bølla med av sånne gjenger med 3-4 innvandrerungdommer.

Uten at jeg hadde gjort noe som helst, jeg så inn i butikkvinduene i Storgata, så kom det to-tre utenlandske gutter og ei jente og begynte å bølle og dytte osv.

Ja, ja.

Dem trodde vel jeg var yngre enn jeg var da.

Dem gliste stygt, til og med jenta.

Dem synes vist dette var skikkelig morsomt.

Dem var vel bare sånn 16-17-18 vel.

Men dem hadde vist gjort det her en del ganger før virka det som, for dem virka drevne med det.

Og samme på McDonalds i Storgata der, før trynet ble ødelagt, kommer sliten fra jobben, og skal kjøpe en burger på veien hjem.

Så står det fire innvandrerungdommer ved utgangspartiet.

Også sier dem, se på jenta der osv.

Fordi man har blondt hår.

I Oslo, Norges hovedstad.

Ja, ja.

Det er vist ikke mange blonde folk igjen i Oslo.

Jeg leste jo i en nettavis, om en Mexicansk dame, var det vel, som var på ferie i Oslo, og bodde på Hotell Anker, eller hva det heter i Storgata, ovenfor legevakta, eller omkring der, vel.

Og hun hadde vist nesten fått anfall, og følte seg lurt, for det var jo ikke noen vikinger (blonde da, sikkert menn hun tenkte på) i Oslo, hovedstaden i det gamle vikingelandet Norge.

Så det er kanskje litt snodig.

Men for å oppsumere da.

I ingen andre byer jeg har vært i.

Av de jeg nevnte.

Så er det halvparten så ille som i Oslo.

Folk blir ikke mer eller mindre overfalt, i på langt nær like stor grad, av horer, tiggere og innvandrer-ungdom, på gata i sentrale strøk av andre byer i Europa.

Så ille er det bare i Oslo, det tørr jeg påstå.

Med forbehold om Gøteborg.

Stockholm har jeg ikke vært i.

Men i Gøteborg er det ikke sånn at det er horer og tiggere osv i sentrum.

Men jeg tror ikke det er sunt der likevel.

Det er vel noe albansk mafia osv, som kontrollerer hele byen, virkelig kontrollerer, virker det som for meg.

At de har alle taxi-sjåførene, osv, osv.

At de har hele byen, vil jeg nesten tro, fra forrige gang jeg var der i 2002, eller når det var.

Men samme det.

Det virker som om politiet i Oslo, ikke gjør noe som helst med innvandrer-gjenger, horer og tiggere og sprøytenarkomane 'vrak'/zombier, som råder, eller nærmest hersker i sentrum.

Så sier noen at det er bra å ha alle problemene i Karl Johan, for da er de opp i dagen.

Jo, det er vel et poeng.

Men da ser vel alle at politiet ikke gjør noe også.

Altså, man kan vel ikke ha de horene hengende i Karl Johan.

Man så jo hvordan det gikk med hun fotballjenta fra Bærum, som ble overfalt av 12 stykker av dem, i paradegaten Karl Johan.

Hva med ungdommer som er i Sentrum.

Blir 13-14 åringer også antastet og overfalt av disse horene eller?

Hvorfor flyttet ikke politiet dem ut i kvadraturen, der de vel pleide å høre hjemme?

Man kan vel ikke ha alle horene i Karl Johan?

Jeg skjønner ikke hva de tenker med.

Og samme med sprøyte-narkomane, og tiggere da, og innvandrer-gjengene.

Jeg kan ikke skjønne at politiet gjør noe som helst jeg.

Det er ingen andre byer hvor det er sånn.

Men politiet har vel ikke noe dem skulle ha sagt da.

Det er vel albanske mafian som bestemmer da.

Og politiet er enten redd for dem, eller samarbeider med dem.

Jeg kan ikke skjønne at det kan være på noen annen måte jeg.

Men det er kanskje noen andre som skjønner det.

Så på forhånd takk for tilbakemeldinger i forbindelse med dette.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).