Wednesday 26 December 2007

Burger King, late order, agressive guy looking at face etc.



Order was very late processed.

Many other customers were served before me, even if I ordered first, like I could understand it.

Suddently a guy, maybe 18-20 y.o. with short dark hair, maybe shaved #1 or #2.

Maybe 1.80 m tall.

Was starring at my face, I looked back, then he tryed to stare again, I looked back again.

Looked agressive, full of adrenalin.

My order wasn't servered, I couldn't see where the Burger King representative had put the receipt, who should have been on eg. a tray.

I had to ask twice, after the starring guy had disappered, about were my order had gone, and then I think, maybe that the Burger King representative fetched the receipt somewere, and put it on a paper-bag.

I can't remember seeing the paper-bag or the receipt, untill I asked for my order, after the starring guy had left, and mabye four or five customers had got served before me, and I don't think many of these could have ordered before, and these customers also bought meals.

So it seems to me now that the representatives hid my receipt, and delay serving my order.

A blond girl maybe 18 years was also working with serving the orders, but she disappeared, and the representative in the check-out, I think was maybe from Asia, or something, and maybe even younger than the other Burger King representative.

And I had to ask twice to get the order served, after waiting for maybe ten minuttes, even if I only ordered a Whopper Cheese burger, and a lot of people got served before me, meals, even if I think it's clear that they must have been ordering after me.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).