Wednesday 5 December 2007

For å følge opp meg selv litt her.

Jeg tenkte litt mer nå.

Etter at jeg skrev det forrige innlegget.

Jeg bringer inn meg selv i dette nå, i fortsettelsen av forrige innlegget.

Jeg var/er med i HV.

Og da har man jo våpen osv.

Men jeg måtte legge det sammen med de andre tingene mine, når jeg dro fra/flyktet fra Oslo.

Men kan det ha vært sivil politi da, som har brukt meg som 'spion', og manipulert med meg, i butikker hvor de viste det var mafia?

Også har de innbilt meg av en eller annen grunn, kanskje de ikke hadde bruk for meg mer, og ville kvitte seg med meg.

Eller at det var meg de ville bli kvitt hele tiden, av en eller annen grunn, kanskje de så på meg som en mulig trussel.

Så brukte de sivil politi agenter på Rimi Bjørndal, hun blonde dama, som fortalte meg om vaskefirma osv.

Og fikk meg til å overhøre at jeg var forulgt av mafian.

Og ei kurdisk jente som jobba der, hun ringte jo sine kontakter, for hun ville vel 'ta' meg, virka det som.

Men at det med mafian, ikke egentlig var den albanske mafian.

Men at det var den sosialistiske/kommunstiske, norske mafian.

Altså ikke den russiske mafian.

Men en norsk, kommunistisk/sosialitisk mafia, som jeg mistenker har medlemmer som muligens Gro, Stoltenberg senior og junior, Giske, og muligens obligarker som Røkke og Hagen.

Hvertfall sistnevnte.

Og det virker som om kongehuset er involvert.

Dette er mistanker, så disse trenger ikke å ta seg nær av dette.

Dette er ikke noe personlig eller noe anklager av noe slag.

Det må jeg understreke.

(Men hvorfor jobber Gro for Pepsi, og hvorfor hadde hun solbriller på seg i VG-nett-artikkelen?)

Ikke noe personlig som sagt.

Og faren hennes gikk jo på Rockefeller univeristy i New York, og fikk Rockefeller stipend der.

Men dette er ikke personlig.

At det var denne mafian som ville 'ta' meg.

De kanskje fryktet meg, fordi de viste at selv om jeg jobbet i butikk, så skjønte jeg kanskje en ting eller to om politikk osv. og.

Eller kanskje det var fordi jeg er blond, det virker som om Illuminati, har en ting mot blonde.

Men samme det.

Også synes kanskje Bhatti da, som vel er med i den albanske mafian da antagelig, eller noe sånt da.

At jeg var litt dum.

Siden jeg trodde det var albanske mafian som skulle ta meg.

Jeg har nok hatt dem etter meg og.

Men at de egentlige folka som jeg burde fokusere på.

Det var jødene og de sosialistene i arbeiderbevegelsen.

Også derfor brukte han et automatgevær av samme type som i HV, og skøyt mot en synagoge og en Dagsavisen, tidligere Arbeiderbladet, journalist.

Siden han vel mente at det var disse jeg burde rette oppmerksomheten min mot da.

At det var disse som egentlig hadde 'tullet' med meg.

Altså den norsk-jødiske /sosialdemokratiske (les kommunistiske) norske delen av Illuminati.

Som vel har en agenda mot blonde virker det som.

Og som nok har sluppet inn den albanske mafian osv.

For å kverke Ola Potet, altså de nordiske, og det er derfor det ikke er så mange blonde menn igjen i Oslo, og de blonde damene blir jo brukt som horer.

Hvorfor Illuminati har agenda mot blonde?

Aner ikke, men det virker sånn.

Illuminati betyr jo å opplyse, så det er muig det er de pene nordiske damene, som de vil bruke, for å opplyse tilverelsen sin litt med, det lyse håret osv.

Og nordiske menn, er jo fra et gammelt jegerfolk, så disse kan være en trussel mot Illuminati nettverket.

Jeg har lest at det eneste Illumanti frykter, er folk som er så selvstendige, at de klarer seg uten hjelp av andre.

Og folk fra gamle jegerfolk er vel noen ganger så selvstendige.

Fordi hvis man har kontakt med andre, eller stoler på andre mennesker, så kan Illuminati, få kontroll på disse, og
bruke de som en slags trojanske hester, og ta deg gjennom disse da.

(Få de til å lure deg med til et møte e.l. hvor du blir kidnappet, eller får deg til å åpne døra og slippe inn
noen.

Jeg vet ikke om det akkurat sånn de mener, jeg mistenker nok kanskje at dette er mer vanlig mafia som gjør sånt.

Mens at Illuminati nok er veldig redde for å bli oppdaget, og nok planlegger mye mer, og prøver å få det så
subtilt, at ingen skjønner at noe er galt.

De sier at man tok selvmord osv.

Som nettopp Bach da, som jeg mistenker kan ha bli forfulgt av Illuminati osv.

Og jeg mistenker også at politiet muligens kan være med på dette Illuminati greiene,
eller blir lurt/manipulert av de.)

Videre.

Ja nå må jeg lese litt over her, for å huske hvor jeg var.

Ja, jeg husker ikke helt hvordan jeg hadde tenkt å oppsumere.

Men jeg får oppsumere sånn.

At det virker som om Illuminati finnes i Norge i dag.

At Gro & Co. (altså Stoltenberg-klikken i AP), er med på det, og også Hagen. Alstå Ex-kjøpmannen.

Det bare virker sånn, dette er ikke noen anklager.

Og agendaen dems.

Kverke alle de blonde.

De må ha holdt på siden krigen minst.

Siden det blir færre og færre av Ola Potit virker det som.

Og hatt Stasi-nettverk osv.

Med kartotek på folk under krigen.

Naziene og kommunistene må ha samarbeidet tror jeg.

(Eller det er bare en gjetting, jeg må tenke mer på hvordan det kan ha vært under krigen).

Men de har nok ført kartotek, eller registre da, altså kommunistene.

Over Ola Potit, altså de nordiske da.

Og kverka de en etter en.

Jo, nå husker jeg hvor jeg ville.

Svenskene.

De har gjort Gøteborg til en Albansk by virker det som.

En by som er under kontroll av den albanske mafiaen.

Dette må vel være en agenda styrt fra Stockholm.

Og målet må vel være å spre denne mafiaen inn i Norge, for å få tatt Norge på en litt
lur måte, siden de ikke har klart det med vanlig kriging osv.

Og at Stockholm regionen, de som har makten da, egentlig er kommunister.

Man har jo lest det, på Norge 100 år sidene osv, at folk i Sverige blir mer og
mer gruppe-orientert (alle Russere), dess lengre øst man kommer.

Så det er vel et folkeslag i Øst, Sveene.

Og et i vest, Gøtene.

Og Sveene er vel noe lignende av russere nesten virker det for meg.

Og de gamle fiendene dems er jo Gøtene.

Så Sveene (les Russerne), lar Albanerne ta over Gøteborg, for å spre
mafian sin til Norge.

For at Sveene (Russerne), skal få kontroll i Norge.

Og dette er sikkert en del av Illuminati-agendaen, om å gjøre de blonde,
Ola og Kari potit, til slaver.

Eller goy da.

Det er vel noe som står i Talmod eller noe.

For kommunismen, og den russiske og franske revulosjon.

Sammen med nazismen, napoleonskrigene, første og andre verdenskrig, og
muligens reformasjonen. (selv om man kanskje ikke skulle tro det).

Alt dette er jo Illuinati sitt verk.

Det Rotschild familien og de.

De påvirker historien i bakgrunnen.

Og har en skjult agenda.

Og kontrollerer vel mer eller mindre verden da.

Uten at jeg har lest så mye om dette, meg jeg kommer dit, ved å analysere
hva som foregår i Norge, og i Sverige og sånn da.

Og under krigen og da (med at Hitler ville ta Stalingrad og ikke Moskva, og
overtok kommandoen fra de dyktige Preusiske generalene osv.)

Så jeg kommer dit uansett.

Det er den store jødiske verdenkonspirasjonen.

Illuminati.

Jeg mener det må være det samme.

Og folk skjønner vel kanskje ikke så mye av dette, og synes det er bare teit.

Men jeg tror agendaen er å gjøre de blonde damene til deres horer/slaver.

Og det er derfor stjernen i det Israelske flagget f.eks.

består av to trekanter, som står motsatt vei, og er lagt oppå hverandre.

Det betyr, en mann skal ha to damer, en kone og en 'hore'.

Sånn tolker jeg det.

Og kona skal ha samme hårfarge (oftest mørkt da), og 'hora' en annen
hårfarge (blond da).

Sånn tolker jeg det greiene som foregår.

Og det er vel nok å ta en kikk rundt i Oslo.

Masse mørke utlendinger har jo norske, blonde damer eller 'horer' er
vel muligens riktigere ord.

Men gifter de seg med dem?

Det trenger jeg vel ikke svar på engang.

Folk trenger vel å trimme hjernecellene sine.

Som dem sier i Grandiosa full-pakke videoen.

'Alle har blitt hjernevaska'.

Hvem er det som kan hjernevaske et helt land og folk da?

Det må være noen som har planlagt lenge vil jeg tippe.

Illuminati tror jeg det er.

Og ja, jeg tror også de putter poteter i kjøttblandingen i Grandiosa orginal,
eller ola Potit da.

De kaller den Grandiosa Perhepizzat, Grandiosa familie-pizza i Finland.

Så de putter vel familier i den da.

Eller slekt.

Som de gamlingene i 'Full Pakke' videoen.

Kanskje de som dør, uten nær familie da.

Hvorfor har de gamlinger med i grandiosa markedsføringen, når det
bare er unge som spiser grandiosa, ifølge Wikipedia engelsk, der
står det at Grandiosa er extremly popular among young people.

Men samme det.

Det grandiosa greiene var bare en fleip, bare sånn at ingen skal
tro at jeg mener det alvorlig, når jeg skriver at jeg tror at de
putter døde folk i kjøttblandingen eller 'pizza-kjøttet' da.

Nå får jeg vel prøve å gjøre noe jobb her.

Så får heller alle si at det har klikka for meg.

Men prøv å ha det her i bakhodet i hvertfall, også bruk øya og se
hva som foregår.

Og se kan ha noe for seg uansett.

Men samme det.

Nå får jeg finne på noe annet her.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).