Wednesday 5 December 2007

RE: Bra
Skrevet av cons 05.12.2007 kl. 13:20

Hei,

jo, men jeg vet ikke hvor lett det er å dra i eksil.

Fordi det virker som om de mafiaene er ganske internasjonale for tiden, sånn at de finner deg de fleste steder.

De har vel nettverk av dop-selgere, og alt mulig at folk, som jobber for dem i de forskjellige byene.

Og da jeg tok ferga fra Kr.Sand til Hirtshals, så overhørte jeg noen, jeg tror det må ha vært sivil-politi eller noe, som sa at mafian har folk ved hver bensinstasjon langs autobahn osv.

Så det er vel ganske omfattende.

Men jeg har også tenkt at det kan være politi som driver å forfølger og/eller overvåker/spaner på meg og.

Av en eller annen kryptisk anledning.

Jeg har prøvd å ringe Kripos mange ganger, og sende e-poster til dem, men dem vil ikke gi noe råd om hvordan man skal takle slike situasjoner.

Så det er tydelig at det er en god del mafia-aktivitet, i Norge og utlandet, som politiet ikke går ut med, og forklarer hva som foregår, sånn at vanlige folk vet hva de skal gjøre, når de havner i problemer med disse nettverkene da.

Jeg tror dette må ha vært et stort problem i Norge i mange år.

Og at politiet har holdt det skjult.

Enten fordi de samarbeider med dem, og lar de gjøre 'møkkajobbene' til politiet, eller fordi politiet er redd for dem, rett og slett.

Så ikke noe havner i avisene.

Jeg har lest avisene hver dag, de siste 20 årene, og jeg har ikke lest om dette mafia-greiene som foregår.

Så hvordan dem forestiller seg at vanlige folk skal vite om dette, og hva man skal gjøre hvis man havner i problemer med sånne nettverk, det vet ikke jeg helt, hvis jeg skal være ærlig.

Og jeg har sendt klager på Kripos, til Politidirektoratet, men de svarer ikke på e-postene mine.

Og det samme med ambassaden i London, (jeg bor i England nå), de svarer ikke de heller.

Og Norge.no, trenerte henvendelsen min, med spørsmål om klageorgan for Kripos osv.

Så det er tydelig at det er noe 'heavy' greier som foregår.

Og det er jo ikke så lett å skulle forsvare seg, eller ta hevn, eller hva som helst, hvis ingen forteller en hva som foregår.

Men det virker for meg som om politiet er mer eller mindre handlingslammet, når det gjelder å takle problemer som mafia-nettverk og de nevnte problemene i tilknytning til dette, som horer, eller prostituerte er det vel man skal si, heroin-vrak, (eller sprøytenarkomane da), 'truende' tiggere og bøllete innvandrergjenger, som alle 'herjer' fritt i sentrum av Oslo.

Jeg har ikke sett noe lignende i noen av de andre store byene i Europa, som jeg har vært i de siste årene.

Untatt, Nurnberg da, må jeg innrømme, virka som hadde veldig tøft miljø, så der er det kanskje like ille.

Men der overnatta jeg bare en natt.

Men jeg så jo på t-banen der osv, at der var det rimelig tøft miljø, jeg tror ikke jeg ville anbefalt noen å flytte dit.

Men jeg ville nok ikke heller anbefalt noen å flytte til Oslo heller.

Med alle de nevnte problemene som er der.

Så da tror jeg heller at jeg ville ha satset på noen andre byer, i andre deler av landet.

Uten at jeg kjenner så mye til alle disse byene, så jeg kan ikke si at den og den byen er best.

Det synes jeg egentlig er politiets oppgave, å forklare om sånne ting.

Sånn at folk vet litt mer om hva som egentlig foregår.

Så jeg lurer på om man kan si at politiet har sviktet litt her.

Og om dette også kan gjelde pressen(?)

Man leser jo om at tunge krimnelle i Oslo (jeg mener folk som Bhatti osv, som vel nok må kalles mafiakriminelle, spør du meg, uten at jeg kjenner all verden til dem).

Han hadde jo en TV2 reporter som dame.

Og det er vist vanlig for dem å ha politi-damer som damer.

Er det sånn at disse mafiakriminelle kontrollerer byen så sterkt, at de kan bare plukke ut den og den journalisten eller politidama, som de synes er fine, og mer eller mindre 'beordre' dem, til å være dama dems?

Eller hora dems, blir vel kanskje riktigere?

At disse damene rett og slett ikke tørr å nekte å være damene/horene dems, siden det ikke finnes noen som kan beskytte dem mot disse folka.

Siden politiet er redde for dem.

Jeg lurer på om det kan være noe sånt som foregår.

Når tunge mafiakriminelle kan ha politidamer og journalister som damer/horer, så har de vel kontroll på disse miljøene.

Og når de har kontroll på slike miljøer, så har de vel kontroll på samfunnet, eller hele byen, da.

Sånn at de mafiakriminelle kontrollerer Oslo da.

Og at politiet ikke gjør det.

Eller liker politiedamer og TV2 journalister å være dama/horene til tunge mafiakriminelle?

Dette er vanskelig for meg å svare på.

Men det er kanskje noen andre som vet det.

Det kan i hvertfall virke som om det er en mulighet for at disse mafiakriminelle kontrollerer byen, og at ikke politiet gjør det, når man ser på det faktumet, at mafiakriminelle, kan virke som, å nesten kunne velge seg den politidama eller journalisten de vil.

Og også, hvis man ser på de nevnte problemene, med sprøytenarkomane, aggresive prostituerte, tiggere og innvandrer-gjenger, alle midt i sentrum av Oslo, i Karl Johan og områdene rundt.

Hvis man ser på det, så peker vel det også i samme retning, som at det er mafia-kriminelle som kontrolerer Oslo, og ikke politiet.

Så da begynner det vel egentlig å bli ganske mye som tyder i denne retningen, at det nok må være mafian som kontrollerer Oslo da, og at politiet ikke har kontroll over byen, og kanskje er redd for, eller kanskje samarbeider med mafian da.

(Det er vel den albanske mafian folk mener da (?))

Når dem sier 'mafian'.

Men det er jo kjent at det er gjenger som a-gjengen og b-gjengen osv.

Jeg vet ikke om hvordan disse er blandet inn i dette.

Om de samarbeider med den albanske mafian da(?)

Og at politiet også samarbeider med disse igjen, og at de er en stor mafia, med hjelp i embedsverket og blant politikere, journalister osv?

Nå spekulerer jeg litt på slutten her.

Det er nok veldig mange i Oslo som vet mer om dette enn meg.

Men jeg får vel skrive sånn jeg tror det er da, siden jeg ikke klarer å finne så mye annet som blir skrevet, om hvordan situasjonen er, i aviser osv.

Det er vel kanskje for farlig for folk og politiet å skrive i avisene hvordan situasjonen er?

Kanskje de mafia-kriminelle har så god kontroll på Oslo, at de kan 'ta' hvem de vil, inkludert politi-folk, så ingen tørr å gå fram i aviser, eller nettforum osv, og fortelle hvordan det egentlig er.

Mafian kan jo ha folk i alle slags firmaer, de kan jo ha det i telefirmaer og internettfirmaer også.

Så det er mulig det er mange folk som lever i Oslo, som er mer eller mindre slaver for disse nettverkene.

At det gjelder mer eller mindre de fleste norske vanlige folk i byen da.

Nå spekulerer jeg mye her.

Men det kan være sånn.

Hvis det er noen som ikke vet dette fra før da.

Det blir litt teit å skrive om det her, hvis alle veit om det fra før, bare at det ikke står i avisene.

Det er mye mulig at det er sånn og.

At 'alle' i Oslo, i hvertfall som har bodd i byen en del år, vet at det er sånn her det egentlig er.

Bare at ingen tar sjangsen på å skrive om det, fordi disse nettverkene har så god kontroll.

Men nå får jeg finne på noe annet å gjøre, sånn at folk ikke begynner å spørre om jeg skal skrive bok igjen

Men samme det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).