Monday 24 December 2007

E-mail from 04/07/06 regarding computer in Mandeville St.

ThOjala,Taru [tojala@pens.com]e computer

Ojala,Taru [tojala@pens.com]





To: Ribbskog, Erik

Cc: margrethe.augestad@exxonmobil.com





Hi Erik!


I wonder if you remember me, but im the girl who lived in the room you live in now and who actually owns the computer. Could you please arrange so that Margrethe can pick it up. As Melissa didn’t want to buy it after all. Should you have any problems or if you or someone else have anything to ask just email me. But I need the computer to be collectable by next week.


Thanks.


Ystävällisin terveisin / Best regards,


Taru Ojala


.

Asiakaspalvelu / Customer Service


Finland:

Puh: 09-6937 9511

Fax: 09-6937 9473

PL 1250

00002 Helsinki


United Kingdom:

Tel: 08705 134204

Fax: 0800 132 488

Admail 95

Manchester M60 9HT


Ireland:

Tel: 042 9388554

Fax: 042 9385750

Finnabair Industrial Park

Dundalk Co. Louth

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).