Thursday 27 December 2007


johncons


View Member Profile
Add as Friend
Send Message
Find Member's Topics
Find Member's Posts
ipsmenu.register( "post-member-1200194", '', 'popmenubutton-new', 'popmenubutton-new-out' );

Today, 06:25 AM
Post #20
Terry DarracottGroup: MembersPosts: 43Joined: 29-September 06Member No.: 1,870
QUOTE(Alex Nyarko @ Dec 27 2007, 10:10 PM)
Get to fuck, Andy Gray is sound, watch the Howard Kendall dvd he loves this club, why put "you beauty" in his name? He is Sky t.v main commentator its his job to be dramatic, do you expect him to say "o Gerrad has scored a 30 yarder in the last minute you twat"Maybe he put 'you beauty' in his name because he used to have blond hair when he played for Wolverhampton?Like some people are having a go at Gravesen, because he used to have blond hair when he played at Hamburg, or where it was again?http://www.facebook.com/photo.php?pid=2857&id=1059338080Is this guy involved?Is there some subtle or 'subtle' war or campaign going on against blond people?Hardworking players often seem to be blond, or is it me who is mistaking?Thanks in advance for any updates on this!

http://bluekipper.net/new/index.php?showtopic=58691&st=0&gopid=1200194&#entry1200194

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).